  • 1. Data: 2010-01-23 03:35:36
    Temat: gdzie Symbian trzyma wiadomości?
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Dzień dobry!

    E51, soft 300.
    W jakich katalogach Symbian trzyma SMS-y i maile -- w pamięci telefonu i
    na karcie?

    Od pewnego czasu nie mogę przenieść wiadomości na kartę -- dostaję
    komunikat "Nie można przenieść wiadomości do innej pamięci". Również
    kiedy wybiorę Szczegóły pamięci | Karta pamięci, to proces skanowania się
    nie kończy.

    Chciałbym uniknąć formatowania karty, bo mam tam wiele aplikacji
    zainstalowanych. Co mogę jeszcze zrobić?

    Pozdrawiam,
    Marcin Sz.

  • 2. Data: 2010-01-23 09:17:09
    Temat: Re: gdzie Symbian trzyma wiadomości?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 23 Jan 2010 04:35:36 +0100, Marcin Szumilas napisał(a):

    > Chciałbym uniknąć formatowania karty, bo mam tam wiele aplikacji
    > zainstalowanych. Co mogę jeszcze zrobić?

    Włożyć kartę do czytnika usb, przekopiować zawartość do kompa, format,
    kopia danych spowrotem na kartę

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-01-23 12:12:37
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 23 Jan 2010 09:17:09 +0000, Waldek Godel wrote:

    >Włożyć kartę do czytnika usb, przekopiować zawartość do kompa, format,
    >kopia danych spowrotem na kartę

    I pomoze ?
    Czy sie okaze ze aplikacje nie dzialaja, bo cos jeszcze trzeba bylo
    zachowac, a wiadomosci nadal sie nie daje zapisac :-)

    J.

  • 4. Data: 2010-01-23 14:47:45
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dzień dobry!
    >
    > E51, soft 300.
    > W jakich katalogach Symbian trzyma SMS-y i maile -- w pamięci telefonu i
    > na karcie?

    !\private\1000484b\Mail2.

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

  • 5. Data: 2010-01-23 18:51:46
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    VomitroN (v...@i...pl)
    in news:hjf2s9$g8t$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > !\private\1000484b\Mail2.

    Tak, znalazłem. Najlepiej jest tu opisane:
    http://tinyurl.com/yzeekfc

    Próbowałem kasować jakieś pliki od nieistniejących maili (system
    złamany), ale nie na wiele to się zdało.

    Dzięki,
    Marcin Sz.

  • 6. Data: 2010-01-23 18:54:56
    Temat: Re: gdzie Symbian trzyma wiadomo?ci?
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    J.F. (j...@p...onet.pl)
    in news:qrpll5tj4evpaggequ3vamk9lrnrkj56e2@4ax.com

    > I pomoze ?
    > Czy sie okaze ze aplikacje nie dzialaja, bo cos jeszcze trzeba bylo
    > zachowac, a wiadomosci nadal sie nie daje zapisac :-)

    Nie pomogło, bo połowa plików nie dała się skopiować. Ale to pewnie z
    powodu tych błędów na karcie właśnie...
    A z telefonu mam do nich dostęp!

    Pozdrawiam,
    Marcin Sz.