  • 41. Data: 2011-08-15 23:09:21
    Temat: Re: fotobłysk - neverending story
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    W dniu 15-08-2011 10:10, Samotnik pisze:

    > Ale za co ten wyrok? Za niewskazanie? Trzeba było się odwołać - przecież
    > wskazałeś.

    ale wskazani sie nie przyznali. wiecej masz w odpowiedzi dla marcina jana.

  • 42. Data: 2011-08-16 00:22:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 15 Aug 2011 23:09:21 +0200, K napisał(a):

    > ale wskazani sie nie przyznali. wiecej masz w odpowiedzi dla marcina jana.

    Bo drugi powienien odpowiedziec, ze owszem, korzystal z tego samochodu
    przez 2 tygodnie, ale czasem jeszcze prowadzilo dwoch, i prosi o wyrazne
    zdjecie celem rozpoznania.
    Ewentualnie ze owszem, powierzono mu, ale on powierzyl dalej. I tak poki
    sie nie przedawni, albo nie trafia na Iwana Kuzniecowa :-)

    J.

  • 43. Data: 2011-08-16 14:51:10
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 15.08.2011 K <g...@z...gov.pl> napisał/a:

    > ale wskazani sie nie przyznali. wiecej masz w odpowiedzi dla marcina jana.

    To nie ma znaczenia. Miałeś iść do wskazanych, przystawić pistolet do głowy
    i zmusić do przyznania się, czy co? Sąd klepnął z przyzwyczajenia, bo 99%
    takich spraw jest zapewne za niewskazanie 'po prostu'. Po odwołaniu sprawa
    wygrana.
    --
    Samotnik

  • 44. Data: 2011-08-16 14:52:43
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    W dniu 16-08-2011 14:51, Samotnik pisze:

> [...]
    > takich spraw jest zapewne za niewskazanie 'po prostu'. Po odwołaniu sprawa

    chyba ze sad powola bieglego ktory porowna mnie z fotka...

  • 45. Data: 2011-08-16 15:50:33
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 16.08.2011 K <g...@z...gov.pl> napisał/a:

    > chyba ze sad powola bieglego ktory porowna mnie z fotka...

    Sąd nie orzeka w sprawie winnego wykroczenia w postaci przekroczenia
    prędkości, tylko niewskazania posiadacza/kierującego pojazdem. Sprawa
    prosta - wskazałeś, nie ma podstaw do ukarania.
    --
    Samotnik

  • 46. Data: 2011-08-16 18:54:32
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 12 Aug 2011 08:07:03 +0200, Marcin Jan napisał(a):

    > jeśli facjaty nie widać to napisz że kierował np. szwagier. A szwagier
    > niech im odpisze że ty kierowałeś. Sprawa do umorzenia w wyniku nie
    > wykrycia sprawcy.

    Nawet jak widać.

    --
    ___________ (R)

  • 47. Data: 2011-08-17 11:42:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 12 Aug 2011 19:44:10 +0300, MMS napisał(a):

    > Nie, no nie mam siły jak kombinujesz :D

    Wydaje mi sie ze oczywiste oczywistosci pisze: jesli ktos jest komendantem,
    to dlatego ze wojt go lubi, i z powodu jakiejs glupiej kontroli wywalal go
    nie bedzie. No chyba ze jest po wyborach i nastal nowy wojt :-)

    J.

  • 48. Data: 2011-08-17 11:42:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 11 Aug 2011 17:52:12 +0300, MMS napisał(a):
    > Impra była, że szok ! Naprałem się i ni cholery nie pamiętam. Pięć osób
    > było na początku. Potem przyszły trzy, a potem wyszły dwie. Następnie
    > przyszły cztery i wyszły dwie. Potem cholera wie, bo co chwilę ktoś
    > przychodził. Zawsze ten kto przychodził był trzeźwy, więc jechał moim
    > samochodem po wódkę. Ni cholery nie pamiętam kto kiedy brał kluczyki.
    > Jakbym gnoja złapał... ;)

    Ale to dostaniesz za niewskazanie komu powierzyles i slusznie.

    Juz predzej "nikomu nie powierzalem, bo spalem pijany. Wzieli bez mojej
    wiedzy i pojechali po wodke, a ja nawet nie moge zobaczyc kto. I jeszcze mi
    policja mowi ze nie moze zdjecia pokazac, bo ochrona danych osobowych"

    J.