  • 1. Data: 2011-08-11 12:14:30
    Temat: AOW coraz blizej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    http://vimeo.com/27535740

    A potem znow beda korki na wylocie :-)

    J.

  • 2. Data: 2011-08-11 12:20:32
    Temat: Re: AOW coraz blizej
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-08-11 12:14, J.F. pisze:

    > http://vimeo.com/27535740
    >
    > A potem znow beda korki na wylocie :-)
    >
    > J.

    Kurde ale bubel, ledwo zbudowali i już się gnie :-P

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 3. Data: 2011-08-11 12:30:01
    Od: "Marco" <k...@i...pl>

    > Kurde ale bubel, ledwo zbudowali i już się gnie :-P

    W filmie bylo widac ze wszystkie ciezarowki plandekami zakryte czy
    faktycznie tyle wazyla ciezarowka to co napisali kazda wazy po 40 ton, moze
    zamiast piasku bylo co innego bo dziwnie wygladalo pod plandekami, pewnie
    jakies kartony puste lub styropiany zeby w razie czego nie zawalil sie lub
    przekroczenie normy.

    Marco

  • 4. Data: 2011-08-11 12:32:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 11 Aug 2011 12:30:01 +0200 osobnik zwany Marco
    wystukał:

    > W filmie bylo widac ze wszystkie ciezarowki plandekami zakryte

    ciężarówka przewożąca materiały sypkie musi być zakryta

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2011-08-11 12:43:38
    Od: "Marco" <k...@i...pl>

    > ciężarówka przewożąca materiały sypkie musi być zakryta
    zgadzam sie z Toba ale zwroc uwage na 01:12 jak plandeka lezy... jesli na
    sypkim to nie powinno raczej wystawiac jakies kanty...
    Marco

  • 6. Data: 2011-08-11 14:22:09
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Użytkownik "Marco" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > zgadzam sie z Toba ale zwroc uwage na 01:12 jak plandeka lezy... jesli na
    > sypkim to nie powinno raczej wystawiac jakies kanty...

    Widziałeś kiedyś ciężarówkę z bliska? Zaskoczę Cię, paka jest kanciasta ;-)

  • 7. Data: 2011-08-11 14:30:37
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 11 Aug 2011 12:43:38 +0200, Marco

    > ale zwroc uwage na 01:12 jak plandeka lezy... jesli na
    > sypkim to nie powinno raczej wystawiac jakies kanty...

    OMG, napisz o tym do Gibson'a. Może nagra sequel
    Conspiracy Theory ze sobą w roli głównej. :P

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 8. Data: 2011-08-11 20:14:42
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Marco" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > zgadzam sie z Toba ale zwroc uwage na 01:12 jak plandeka lezy... jesli na
    > sypkim to nie powinno raczej wystawiac jakies kanty...

    dopuszczasz czasem myśl, ze w materiale sypkim mogą występować kamienie,
    skały czy cokolwiek innego, zwlaszcza kiedy liczy sie tylko i wyłacznie
    masa, a nie jakość materiału?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl