  • Data: 2011-08-11 09:04:05
    Temat: fotobłysk - neverending story
    Od: pwz <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    No błysnęło mojemu samochodowi, który przekroczył prędkość. I straszaki
    wiejskie przysłały zdjęcie (nawet z legalizacją fotopstryczka) do mnie,
    jako właściciela auta. Sprawa się komplikuje, bo fota twarzy niewyraźna-
    nie widać, kto prowadzi. Poza tym wszystko jasne. Z tym że teraz nie
    wiem, czy dla świętego spokoju: wybrać wariant (a) i przyznać, że to ja
    prowadziłem (grzywna + punkty karne), czy wariant (b), że zgodnie z
    prawdą, że to nie ja prowadziłem, ale nie pamiętam, kto był kierowcą (ta
    sama grzywna, bez punktów) - bo auto używane przez kilku jeźdźców na tej
    samej trasie...

    Co radzicie? Jakie mogą być ew. konsekwencje wyboru (b)? A w ogóle, to
    co najlepiej zrobić, aby - nawet jeżeli zapłacę już ten mandat -
    straszniki nie dostały z tego nawet grosza?

    Pozdr
    pwz