  • Data: 2011-08-11 16:52:12
    Temat: Re: fotobłysk - neverending story
    Od: MMS <n...@S...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-11 12:58, J.F. pisze:

    > Doprowadzic do tego zeby byla sprawa w sadzie.
    >
    > Ewentualnie wzorem kolegi, poczekac, poczekac, i wyslac im przyznanie po
    > terminie. Poleconym niepriorytetowym. Moze zdaza wyslac do sadu wniosek za
    > niewskazanie, a przeciez wskazales :-)

    Impra była, że szok ! Naprałem się i ni cholery nie pamiętam. Pięć osób
    było na początku. Potem przyszły trzy, a potem wyszły dwie. Następnie
    przyszły cztery i wyszły dwie. Potem cholera wie, bo co chwilę ktoś
    przychodził. Zawsze ten kto przychodził był trzeźwy, więc jechał moim
    samochodem po wódkę. Ni cholery nie pamiętam kto kiedy brał kluczyki.
    Jakbym gnoja złapał... ;)