  • Data: 2011-08-11 21:05:04
    Temat: Re: fotobłysk - neverending story
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-11 20:46, J.F. pisze:

    > Mimo tego nie bylbym taki pewny tego kosza. Ale popieram.
    > troche drozej w imie wlasnego dobrze pojetego interesu w przyszlosci :-)

    Pewności nie ma, ale sądzę że im się po prostu nie chce.

    > Nie wiem czy dasz rade, jesli po prostu wysla wniosek do sadu, a sad wyda
    > wyrok nakazowy.

    Już nie pamiętam jak to dokładnie jest.
    Jest chyba tak że muszą obwinionego albo przesłuchać, albo poprosić o
    wyjaśnienia.

    Wyjaśnienia też można dołączyć do odmowy przyjęcia mandatu - tak czy
    owak muszą je dołączyć do wniosku do sądu, bo mają obowiązek "w miarę
    możności podać także przyczyny odmowy" (Art. 99 KPoW)