    From: Marcin Bugajski <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: foto - książek, pism etc.
    Date: Thu, 15 Sep 2011 08:15:31 +0200

    Witam!

    za dużo mi Google nie pomogło - może tutaj ktoś podzieli się jakimiś
    wskazówkami:-)
    Well - muszę sfotografować sporo akt (dokumentów - żeby nie było;-) ).
    Pytanie brzmi jaki statyw i jak wszystko ustawić coby było dobrze?
    Aparat - dostępny będzie tylko jakiś kompakt z raczej ciemnym (3.3)
    obiektywem :-(
    Pomieszczenie - hmmm... sądowy pokój (cholera wie jakie tam będzie
    światło). Ograniczają mnie małe fundusze.
    Będę wdzięczny za wszelki podpowiedzi

    pozdrawiam

    Marcin