  • Data: 2011-09-15 13:08:55
    Temat: Re: foto - książek, pism etc.
    Od: poiuyt <p...@p...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeśli masz tego dużo, to im szybciej będziesz robił jedną klatkę tym
    lepiej. 1 sekunda zaoszczędzona razy 500 stron daje jedyne 500 sekund.

    Ja stosuję głowicę od statywu - można precyzyjnie ustawić wysokość.
    Światło dzienne lub kilka lamp za wszystkich stron - lampa błyskowa
    dłuuugo się ładuje. Ustawienia na podstawie kilku prób -pełen manual,
    wyłączony AF. To powoduje, że mogę robić tak szybko jak szybko jestem w
    stanie przekładać kartki.

    pozdrawiam
    Andrzej