eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyfolcwagen w tedeikó
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 139

  • 11. Data: 2015-09-21 21:50:41
    Temat: Re: folcwagen w tedeikó
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-09-21 o 19:57, Tomasz Pyra pisze:
    > Test jest ściśle opisany i ECU może wykryć początek tego testu i
    > przełączyć się w inny tryb pracy mający maksymalizujący wynik testu. A
    > podczas normalnej eksploatacji silnik działał inaczej. Od dawna można
    > poczytać o tym że ECU programowane są pod testy, ale tu widocznie VW
    > już przegiął wprowadzając odrębne tryby pracy pod test i nie pod test.
    > Inna sprawa że bardziej niż cokolwiek to to obnaża słabość i
    > bezcelowość takich testów.

    Ha! Stąd pewnie te ostatnie wezwania do tajemniczej "aktualizacji
    oprogramowania", trwającej około 3 godzin.

    Ewa


  • 12. Data: 2015-09-21 22:42:02
    Temat: Re: folcwagen w tedeikó
    Od: "Ghost" <g...@e...com>



    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:1gnliaypqzbfx$.1tn7n1uzarb9r.dlg@40tude
    .net...

    Dnia Mon, 21 Sep 2015 20:14:17 +0200, Ghost napisał(a):

    > Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:1rh85y4rtc7r7.17ai9n2izntki.dlg@40tude.
    net...
    >
    >>>Inna sprawa że bardziej niż cokolwiek to to obnaża słabość i bezcelowość
    >>>takich testów.
    >
    >> Atociekawostka

    >Dość typowy błąd w procesie testowania.
    >Oparcie testu produktu na teście syntetycznym, zbyt prostym w stosunku do
    >stopnia złożoności testowanej rzeczy.

    Niesamowite.


  • 13. Data: 2015-09-21 22:44:33
    Temat: Re: folcwagen w tedeikó
    Od: "Ghost" <g...@e...com>



    Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:56005f8f$0$27529$6...@n...neostrad
    a.pl...

    W dniu 2015-09-21 o 19:57, Tomasz Pyra pisze:
    >> Test jest ściśle opisany i ECU może wykryć początek tego testu i
    >> przełączyć się w inny tryb pracy mający maksymalizujący wynik testu. A
    >> podczas normalnej eksploatacji silnik działał inaczej. Od dawna można
    >> poczytać o tym że ECU programowane są pod testy, ale tu widocznie VW już
    >> przegiął wprowadzając odrębne tryby pracy pod test i nie pod test. Inna
    >> sprawa że bardziej niż cokolwiek to to obnaża słabość i bezcelowość
    >> takich testów.

    >Ha! Stąd pewnie te ostatnie wezwania do tajemniczej "aktualizacji
    >oprogramowania", trwającej około 3 godzin.

    Chirek Cię wzywał, niezbyt tajemniczo zlecił Ci przywalenie zjebki mi :-D


  • 14. Data: 2015-09-22 07:46:08
    Temat: Re: folcwagen w tedeikó
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-09-21 o 22:44, Ghost pisze:
    >
    >
    > Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:56005f8f$0$27529$6...@n...neostrad
    a.pl...
    >
    > W dniu 2015-09-21 o 19:57, Tomasz Pyra pisze:
    >>> Test jest ściśle opisany i ECU może wykryć początek tego testu i
    >>> przełączyć się w inny tryb pracy mający maksymalizujący wynik testu.
    >>> A podczas normalnej eksploatacji silnik działał inaczej. Od dawna
    >>> można poczytać o tym że ECU programowane są pod testy, ale tu
    >>> widocznie VW już przegiął wprowadzając odrębne tryby pracy pod test
    >>> i nie pod test. Inna sprawa że bardziej niż cokolwiek to to obnaża
    >>> słabość i bezcelowość takich testów.
    >
    >> Ha! Stąd pewnie te ostatnie wezwania do tajemniczej "aktualizacji
    >> oprogramowania", trwającej około 3 godzin.
    >
    > Chirek Cię wzywał, niezbyt tajemniczo zlecił Ci przywalenie zjebki mi :-D

    No to pac! pejczykiem.

    Ewa


  • 15. Data: 2015-09-22 08:40:28
    Temat: Re: folcwagen w tedeikó
    Od: "Ghost" <g...@e...com>



    Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5600eb1f$0$8383$6...@n...neostrada
    .pl...

    W dniu 2015-09-21 o 22:44, Ghost pisze:
    >
    >
    > Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:56005f8f$0$27529$6...@n...neostrad
    a.pl...
    >
    > W dniu 2015-09-21 o 19:57, Tomasz Pyra pisze:
    >>>> Test jest ściśle opisany i ECU może wykryć początek tego testu i
    >>>> przełączyć się w inny tryb pracy mający maksymalizujący wynik testu. A
    >>>> podczas normalnej eksploatacji silnik działał inaczej. Od dawna można
    >>>> poczytać o tym że ECU programowane są pod testy, ale tu widocznie VW
    >>>> już przegiął wprowadzając odrębne tryby pracy pod test i nie pod test.
    >>>> Inna sprawa że bardziej niż cokolwiek to to obnaża słabość i
    >>>> bezcelowość takich testów.
    >
    >>> Ha! Stąd pewnie te ostatnie wezwania do tajemniczej "aktualizacji
    >>> oprogramowania", trwającej około 3 godzin.
    >
    >> Chirek Cię wzywał, niezbyt tajemniczo zlecił Ci przywalenie zjebki mi :-D

    >No to pac! pejczykiem.

    auć, auć


  • 16. Data: 2015-09-22 17:57:01
    Temat: Re: folcwagen w tedeikó
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:560043ab$0$27528$6...@n...neostrad
    a.pl...
    Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup
    >>Zastanawia mnie skąd ten samochód był taki cwany, że wiedział, że
    >>jest zapinany od tyłu sondą;)

    >Wystarczy, ze inżyniery ze dwa razy świadkowali (i np. kręcili
    >filmik) przy takiej procedurze i wiedza wszystko co potrzeba.
    >Auto jest zapewne w ujednolicony sposób traktowane w czasie testu.

    Nic nie musieli filmowac, bo to jest dokladnie zapisane w normie.

    Ale tez odpowiedz sie sama nasuwa - w czasie spokojnej jazdy komputer
    dobiera optymalne parametry pracy, niestety, w czasie dynamicznej
    zanieczyszczenia rosna.

    Ciekawi mnie jak na to wpadli ... "zmiana pracy silnika" nie bardzo
    mnie przekonuje, konkurencja przebadala ?

    J.


  • 17. Data: 2015-09-22 18:21:43
    Temat: Re: folcwagen w tedeikó
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-09-21 o 19:57, Tomasz Pyra pisze:
    > Inna sprawa że bardziej niż cokolwiek to to obnaża słabość i bezcelowość
    > takich testów.
    >
    I jak mam teraz zaufać UE (srue) że dba o moje bezpieczeństwo i każe
    kupować coraz nowe obowiązkowe gadżety?
    Stanowcze NIE debilnym normom i dyrektywom bo one tylko nabijają kasę
    korporacjom które mają w d... ekologię.

    z


  • 18. Data: 2015-09-22 22:50:51
    Temat: Re: folcwagen w tedeikó
    Od: "Ghost" <g...@e...com>



    Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:56017a4e$0$27519$6...@n...neostrad
    a.pl...

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:560043ab$0$27528$6...@n...neostrad
    a.pl...
    Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup
    >>>Zastanawia mnie skąd ten samochód był taki cwany, że wiedział, że jest
    >>>zapinany od tyłu sondą;)

    >>Wystarczy, ze inżyniery ze dwa razy świadkowali (i np. kręcili filmik)
    >>przy takiej procedurze i wiedza wszystko co potrzeba.
    >>Auto jest zapewne w ujednolicony sposób traktowane w czasie testu.

    >Nic nie musieli filmowac, bo to jest dokladnie zapisane w normie.

    Konkretne sekwencje uruchamiania, "gazowania" itp? Linka podasz?

    >Ale tez odpowiedz sie sama nasuwa - w czasie spokojnej jazdy komputer
    >dobiera optymalne parametry pracy, niestety, w czasie dynamicznej
    >zanieczyszczenia rosna.

    >Ciekawi mnie jak na to wpadli ... "zmiana pracy silnika" nie bardzo mnie
    >przekonuje, konkurencja przebadala ?

    Np. po dźwięku. Dobry obserwator wykrywa anomalie w mig. Np. nie chwaląc się
    ja.


  • 19. Data: 2015-09-23 00:00:54
    Temat: Re: folcwagen w tedeikó
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Ogólnie jakoś motoryzacja zawsze była ze dwie dekady za elektroniką
    > przemysłową

    Przede wszystkim to ekofaszysci sa wiele dekad za wiedza kiedys z
    podstawowki, teraz nie wiem, moze gimnazjum. W kazdym razie spalanie
    weglowodorow daje CO2 i H2O. W idealnym przypadku, czyli proces zachodzi
    calkowicie, a wiec jest dosyc tlenu. Jesli samochod pali x dm3/100km, to
    znajac sklad benzyny mozna policzyc ile tego CO2 i H2O powstanie. I ni
    cholery nie powstanie go mniej, niz to wynika z prostego rownania
    reakcji chemicznej, nie powstanie go tez wiecej.
    Jesli wiec producent pisze, ze spalil 100 moli jakiegos weglowodoru i
    otrzymal 1 mol CO2, to nie potrzeba zadnych testow, hamowni, komputerow,
    zeby wiedziec, ze to sciema. Panowie z folkswagena przegieli zapewne i
    trafili na kogos, kto chemii nie przespal.
    To, co nie spali sie w cylindrze, dopali sie w katalizatorze, a
    produktem tego spalania bedzie co? Tak jest, CO2 i H2O.
    Jesli powstaje CO, to jest za malo tlenu = samochod do naprawy, jak sa
    jeszcze rozne ciezkie weglowodory, to wali olejem = samochod do naprawy
    i zadne zaklecia praw fizyki i chemii nie zmienia.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa
    --
    "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
    -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek)
    ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
    moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com


  • 20. Data: 2015-09-23 00:37:53
    Temat: Re: folcwagen w tedeikó
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 22 Sep 2015 22:50:51 +0200, Ghost napisał(a):

    > Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:56017a4e$0$27519$6...@n...neostrad
    a.pl...
    >
    > Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:560043ab$0$27528$6...@n...neostrad
    a.pl...
    > Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup
    >>>>Zastanawia mnie skąd ten samochód był taki cwany, że wiedział, że jest
    >>>>zapinany od tyłu sondą;)
    >
    >>>Wystarczy, ze inżyniery ze dwa razy świadkowali (i np. kręcili filmik)
    >>>przy takiej procedurze i wiedza wszystko co potrzeba.
    >>>Auto jest zapewne w ujednolicony sposób traktowane w czasie testu.
    >
    >>Nic nie musieli filmowac, bo to jest dokladnie zapisane w normie.
    >
    > Konkretne sekwencje uruchamiania, "gazowania" itp? Linka podasz?

    https://en.wikipedia.org/wiki/New_European_Driving_C
    ycle

    Cytat z początku:
    "When the engine starts, the car pauses for 11 s - if equipped with a
    manual gearbox, 6 s in neutral (with clutch engaged) and 5 s in the 1st
    gear (with clutch disengaged) - then slowly accelerates to 15 km/h in 4 s,
    cruises at constant speed for 8 s, brakes to a full stop in 5 s (manual:
    last 3 s with clutch disengaged), then stops for 21 s (manual: 16 s in
    neutral, then 5 s in the 1st gear)."

    I tak przez 1220s :)

    >>Ciekawi mnie jak na to wpadli ... "zmiana pracy silnika" nie bardzo mnie
    >>przekonuje, konkurencja przebadala ?
    >
    > Np. po dźwięku. Dobry obserwator wykrywa anomalie w mig. Np. nie chwaląc się
    > ja.

    Albo ktoś popełnił niewielki błąd w procedurze testowej i dostał mocno
    odbiegające wyniki.
    No albo po prostu duża firma, sporo osób o czymś takim musi wiedzieć,
    wystarczy niezadowolony pracownik i ujawnił.

strony : 1 . [ 2 ] . 3 ... 10 ... 14


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: