  • 1. Data: 2015-09-19 21:45:08
    Temat: Magik-elektryk potrzebny Warszawa i okolice
    Od: Bobroy <b...@p...onet.pl>

    Witam,
    W mojej Primerze P11 ucieka mi gdzieś prąd. Poległo na tym kilku
    elektryków w Wawie.

    Potrzebny mi magik-elektryk, tzn. taki który naprawdę zna się na rzeczy
    i będzie drążył temat, aż znajdzie i usunie usterkę elektryczną w
    samochodzie.
    Znacie kogoś takiego?

    Pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2015-09-20 09:54:29
    Temat: Re: Magik-elektryk potrzebny Warszawa i okolice
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-09-19 o 21:45, Bobroy pisze:
> [...]
    >
    > Potrzebny mi magik-elektryk, tzn. taki który naprawdę zna się na rzeczy
    > i będzie drążył temat, aż znajdzie i usunie usterkę elektryczną w

    płacisz za efekt, czy za godziny? :)

    a.

  • 3. Data: 2015-09-20 13:26:13
    Od: adam <a...@w...pl>

> [...]
    >
    > Potrzebny mi magik-elektryk, tzn. taki który naprawdę zna się na rzeczy
    > i będzie drążył temat, aż znajdzie i usunie usterkę elektryczną w

    Miałem podobny problem. Dzwoń do P. Krzysztofa 601 294 434 pod
    Piasecznem. Młody człowiek, ale rzemieślnik starej daty. Lipy nie
    wstawi. Tylko nie jest elektronikiem, nowe auta odpadają.
    Jakby się nie podjął, to mam jeszcze jakieś telefony, ale nie wypróbowane.
    A wiesz na którym bezpieczniku jest upływ?

  • 4. Data: 2015-09-20 19:17:16
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 19 Sep 2015 21:45:08 +0200, Bobroy

    > Poległo na tym kilku elektryków w Wawie.

    Elektryka nie polecę, ale może podpowiem na swoim przykładzie.

    W mojej Fabce prąd spieprzał do tego stopnia, że miałem po weekendzie
    postoju rozładowany akumulator. Genialny elektryk z ASO podpiął wyjście z
    radia pod antenę automatycznie wysuwaną. Problem w tym, że Fabia nie miała
    wysuwanej anteny. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 5. Data: 2015-09-20 20:13:25
    Od: "maloko" <m...@p...int.com.pl>

    znajomy robil podobno beznadziejne przypadki elektryki na Woli
    tel 226641188

  • 6. Data: 2015-09-20 20:45:39
    Od: "Jarek" <j...@j...pl>

> [...]

    > radia pod antenę automatycznie wysuwaną. Problem w tym, że Fabia nie miała

    Skoro nie miała, to jak do niej podpiął???

  • 7. Data: 2015-09-21 08:19:00
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 20 Sep 2015 20:45:39 +0200, Jarek

    > Skoro nie miała, to jak do niej podpiął???

    Nie wiem, tego magika z ASO się zapytaj.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 8. Data: 2015-09-21 17:59:02
    Od: "Jarek" <j...@j...pl>

    > Nie wiem, tego magika z ASO się zapytaj.

    To może zapytam inaczej - kto stwierdził, że była podpięta antena, której
    nie było?

  • 9. Data: 2015-09-21 18:21:46
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 21 Sep 2015 17:59:02 +0200, Jarek

    > To może zapytam inaczej - kto stwierdził,
    > że była podpięta antena, której nie było?

    Elektryk z drugiej zmiany wspomnianego ASO. Oczywiście nie wiedział, że
    radio instalował jego kolega. :P Natomiast gdzie było to podpięte, że
    pożerało akumulator, to już nie wnikałem.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 10. Data: 2015-09-21 20:51:26
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 2015-09-20 o 13:26, adam pisze:

    > A wiesz na którym bezpieczniku jest upływ?

    ... bo wypadałoby z taką wiedza pojechać do eletryka.
    Jemu będzie łatwiej, Tobie będzie taniej :)