  • 121. Data: 2015-09-29 19:29:43
    Temat: Re: folcwagen w tedeikó
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 29.09.2015 o 12:02, Pawel "O'Pajak" pisze:
    > Powitanko,

    > No to VW bylo wyjatkowo bezczelne, bo akurat NOx smierdza w sposob nie
    > do pomylenia z niczym innym.

    Mówisz?
    To może to właśnie jest ten "chemiczny" smrodek, który czuję z każdego
    niby małoemisyjnego diesla?

  • 122. Data: 2015-09-29 19:42:25
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Ghost"

    >3. Informacje, o których mowa w ust. 2 pkt 3, nie mogą być:
    >1) wykorzystane do innych celów niż osiągnięcie współdziałania
    >niezależnie stworzonego programu komputerowego;

    tyle

    ---
    2. Nie wymaga zezwolenia uprawnionego:

    pkt 2) (a nie 2.3 !!!)

    "obserwowanie, badanie i testowanie funkcjonowania programu
    komputerowego w celu poznania jego idei i zasad przez osobę posiadającą
    prawo korzystania z egzemplarza programu komputerowego, jeżeli, będąc do
    tych czynności upoważniona, dokonuje ona tego w trakcie wprowadzania,
    wyświetlania, stosowania, przekazywania lub przechowywania programu
    komputerowego;"

  • 123. Data: 2015-09-29 20:22:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "TomekKańka" napisał w wiadomości grup
    >
    > J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a)
    a.pl...

    > tyle

    Ust. 2. 3) zwielokrotnianie kodu lub tłumaczenie jego formy
    disasemlacja w celu poznania działania nie służy do "zwielokrotniania
    lub tłumaczenia formy".

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 124. Data: 2015-09-30 00:00:02
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Ghost wrote:

> [...]

    >Ust. 2. 3) zwielokrotnianie kodu lub tłumaczenie jego formy
    >disasemlacja w celu poznania działania nie służy do "zwielokrotniania

    "jeżeli jest to niezbędne do uzyskania informacji koniecznych do osiągnięcia
    współdziałania niezależnie stworzonego programu komputerowego z innymi
    programami komputerowymi, o ile zostaną spełnione następujące warunki:" itd

  • 125. Data: 2015-09-30 00:12:28
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 29 Sep 2015 16:38:21 +0200, Shrek napisał(a):

> [...]
    > palić będzie niewiele więcej niż obecny Accord. Szkoda, że ma belkę
    > skrętną i co najważniejsze nie ma wersji 5 drzwiowej:(
    >
    > Jak dla mnie brak turbo to zaleta - zwłaszcza jak kupujesz używkę -
    > przecież nikt nie kupuje R-typa do bujania się do sklepu więc turbina
    > długo nie wytrzyma. A tak kupujesz 5 latka i jest szansa, że z 5 lat
    > pojeżdzisz - potem to trzeba się zastanowić, bo zacznie rdzewieć,
    > przewody hamulcowe do wymiany - ciężko określić ile reszta wytrzyma -
    > podobno w Hondzie księgowi też odrobili lekcję;)

    Brak turbiny i VTEC wyglądają tak że auto zbiera się najwyżej przeciętnie
    do 6000rpm. Wtedy owszem - w końcu załączy się VTEC i auto pojedzie,ale nie
    wcześniej.
    Jeździć więc trzeba w zakresie 6000-8200, bo jak się pół sekundy
    pospieszysz ze zmianą biegu i po zmianie wylądujesz na 5500, to nim się
    znowu dowleczesz do 6000 gdzie zaczyna jechać - mijają wieki.

    Sam VTEC ma taką cechę że auto będzie paliło olej - i to sporo.
    Związane jest to z tym że zawory mają zmieniający się skok, zazwyczaj
    jeżdzą na niskim, a od czasu do czasu na wysokim - wtedy pchają trochę syfu
    w uszczelniacze zaworowe i wykańczają je wielokrotnie szybciej niż w autach
    ze stałym skokiem zaworów.
    Albo trzeba je co chwilę wymieniać, albo zaakceptować to, że jak lubisz
    pocisnąć, to lejesz do pełna paliwa i litr oleju do silnika.
    Opowieści o siwym dymie za Hondami to nie jest przesada ;)

    W porównaniu z około 200KM silnikiem 2.0 turbo (np. z Subaru) w zasadzie
    nie ma żadnych zalet, bo więcej pali, słabo elastyczny i głośny
    Turbo będzie miało też zawsze spory potencjał chip-tuningowy.
    200KM można mieć też z około 3.0V6 wolnossącego i jeździ to pięknie.

    Fakt że K20 się nie psuje, ale to jest cecha po prostu silników z Japonii.

    Auto owszem prowadzi się bardzo przyjemnie, ale to już nie jest zaleta
    samego silnika.

  • 126. Data: 2015-09-30 00:57:54
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > To może to właśnie jest ten "chemiczny" smrodek, który czuję z każdego
    > niby małoemisyjnego diesla?

    Diesel i benzyna maja podobne temp zaplonu i palenia, bycmoze duzy
    stopien sprezania w dieslach sprzyja powstawaniu NOx. W koncu po cos to
    AdBlue wymyslono.
    http://www.ltg.put.poznan.pl/gfx/powst_spalin.pdf
    http://www.fwmt.put.poznan.pl/plik_pobierz.php?id=94

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 127. Data: 2015-09-30 11:25:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ghost wrote:

> [...]
    > programami komputerowymi, o ile zostaną spełnione następujące warunki:" itd

    zawsze tak losowo łączysz, ze sobą artykuły prawa?

  • 128. Data: 2015-09-30 11:58:35
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    >zawsze tak losowo łączysz, ze sobą artykuły prawa?

    3) zwielokrotnianie kodu lub tłumaczenie jego formy w rozumieniu art. 74
    ust. 4 pkt 1 i 2, jeżeli jest to niezbędne do uzyskania informacji
    koniecznych do osiągnięcia współdziałania niezależnie stworzonego
    programu komputerowego z innymi programami komputerowymi, o ile zostaną
    spełnione następujące warunki:

    Zawsze masz problem z czytaniem?

  • 129. Data: 2015-09-30 12:24:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ghost wrote:

> [...]
    > koniecznych do osiągnięcia współdziałania niezależnie stworzonego
    > programu komputerowego z innymi programami komputerowymi, o ile zostaną

    w przeciwieństwie do Ciebie nie.
    Wykaż w jaki sposób disasemblacja w celu poznania działania
    jest
    1) zwielokrotnianiem kodu
    2) tłumaczeniem jego formy

  • 130. Data: 2015-09-30 12:56:07
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >w przeciwieństwie do Ciebie nie.
    >Wykaż w jaki sposób disasemblacja w celu poznania działania
    >jest
    >1) zwielokrotnianiem kodu
    >2) tłumaczeniem jego formy

    Sorry ale wykazywanie, że Ziemia nie jest płaska nie jest tym co tygrysy
    lubią najbardziej. Zrób kupę.