  • 1. Data: 2011-09-26 19:19:21
    Temat: Tworzenie wlasnej plyty recovery
    Od: Sws <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Czy ktos z grupowiczow zna moze jakies narzedzie do tworzenia
    automatycznych (samostartujacych) plyt Recovery DVD dla wlasnej
    instalacji Windows XP zapisanej na dysku C: tak aby na wypadek awarii
    systemu zgrac dane na dysk np. D: a po wlozeniu wlasnej plyty Recovery
    DVD odtworzyc system Windows XP z wlasnymi startowymi ustawieniami i
    programami dla tego systemu operacyjnego ?

    Za wszelka odpowiedz serdecznie dziekuje.

    Pozdrawiam
    M.K.

  • 2. Data: 2011-09-26 19:30:02
    Temat: Re: Tworzenie wlasnej plyty recovery
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 26-09-2011 21:19, Sws napisał/a:
> [...]
    > DVD odtworzyc system Windows XP z wlasnymi startowymi ustawieniami i
    > programami dla tego systemu operacyjnego ?

    Poczytaj o programach do backupu:
    http://www.dobreprogramy.pl/Archiwizacja-danych,Kate
    goria,Windows,27.html

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2011-09-26 19:38:35
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    Sws pisze:
> [...]
    > programami dla tego systemu operacyjnego ?
    >
    > Za wszelka odpowiedz serdecznie dziekuje.

    Generalnie NTG, ale Ghost ma możliwość dzielenia na płyty, a Nero ma
    możliwość dołaczania włąsnych sektorów rozruchowych. Możesz samemu
    zrobić samobootującą się płytę recovery...

    Pzdr, OMSON

  • 4. Data: 2011-09-27 00:49:25
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Generalnie NTG, ale Ghost ma możliwość dzielenia na płyty, a Nero ma
    > możliwość dołaczania włąsnych sektorów rozruchowych. Możesz samemu zrobić
    > samobootującą się płytę recovery...

    Latwiej bedzie uzyc obrazu hirens boot cd i dodac do niego co tam trzeba.

  • 5. Data: 2011-09-27 07:27:50
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Q pisze:

    > Latwiej bedzie uzyc obrazu hirens boot cd i dodac do niego co tam trzeba.

    Czemu nie ;) Przy okazji będzie cały "niezbednik" narzędziowy pod ręką :)

    Pzdr, OMSON

  • 6. Data: 2011-09-27 11:01:35
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Czemu nie ;) Przy okazji będzie cały "niezbednik" narzędziowy pod ręką :)

    Przy okazji - ostatnia wersja HBCD z Ghostem (Norton)
    to (OIDP) Hirens.BootCD.10.6.

    W Hirens.BootCD.14.x (i wczesniejszych) znajdziemy jego
    darmowa alternatywe - G4L Ghost 4 Linux.
    Ktos tego uzywal? Ma jakies wady / zalety w stosunku do Norton Ghosta?

    Tak czy siak polecam modyfikowanie obrazu Hirens.BootCD.9.9,
    bo jest malutki i ma co trzeba i ew. zawsze mozna podmienic
    istniejace wazniejsze pliki na nowsze (memtest, ghost).

  • 7. Data: 2011-09-27 11:18:36
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Sws" napisał w wiadomości grup
    > Za wszelka odpowiedz serdecznie dziekuje.

    imagex

  • 8. Data: 2011-09-29 12:51:47
    Od: "Vince" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Sws" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dane na dysk np. D: a po wlozeniu wlasnej plyty Recovery DVD odtworzyc
    > system Windows XP z wlasnymi startowymi ustawieniami i programami dla tego

    Norton zdaje się wypuślił coś takiego. Zowie się to Norton Ghost (jeśli
    dobrze zrozumiałem). W kwerstiach diagnostycznych polecam Ultimate Boot (nie
    zależne od systemu, bo oprogramowanie dziala na kilku różnych platformach).
    Poza tym może windowsowski system backup?

    Pozdrawiam, M.

  • 9. Data: 2011-09-29 20:53:44
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 27-09-2011 o 13:01:35 Q <n...@s...pl> napisał(a):

    > Przy okazji - ostatnia wersja HBCD z Ghostem (Norton)
    > to (OIDP) Hirens.BootCD.10.6.
    Wg mnie arconis jest lepszy i ma łatwiejszą obsługę
    dla początkujących.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 10. Data: 2011-09-30 01:13:06
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Wg mnie arconis jest lepszy i ma łatwiejszą obsługę

    Ja tez lubie jak program jest prosty w obsludze (jak kazdy),
    ale najbardziej zalezy mi na zautomatyzowaniu zdan.
    Ten acronis ma opcje "automatic shutdown after completion"?
    Bo n. ghost nie i czasami to boli (tak, wiem - da sie obejsc, ale ...).