  • 141. Data: 2012-06-08 19:00:14
    Temat: Re: flagi
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <MW> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Całkiem możliwe, ale w sumie to i tak lepiej, niż jak w twoim przypadku -
    > stary pierdolnął najwolniej uciekającą kurwę kolbą karabinu, żeby móc cię
    > począć. A że broniła się menorą i najwyraźniej niechętnie, to wyszło to,
    > co wyszło.

    PLONK

  • 142. Data: 2012-06-08 19:40:38
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Trzeci

    > Tak Cię rażą "polskie kolory"?

    Razi mnie bezguście.

    > Wpisz w google Jubilee 2012, w Polsce jest 1/10 tego co się dzieje w
    > UK z flagami. I jakoś Brytole nie wymiotują masowo z tego powodu na
    > ulicach.

    A oni są jakimś wyznacznikiem dobrego smaku?

  • 143. Data: 2012-06-08 19:52:20
    Od: Trzeci <n...@m...pl>

    Dnia Fri, 8 Jun 2012 17:40:38 +0000 (UTC), to napisał(a):

    > A oni są jakimś wyznacznikiem dobrego smaku?
    W takim razie, to cyganie powinni sie Ci podobac. Bez własnego kraju,
    flag itp.
    A jaki maja dobry gust!
    http://peterlyons.com/photos/romania_2007/020_road_t
    rip.jpg

    --
    To mądry człowiek, pomyślał Iwan. Trzeba przyznać, że wśród inteligentów
    także trafiają się wyjątkowo mądrzy ludzie, nie da się temu zaprzeczyć.

  • 144. Data: 2012-06-08 20:24:48
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-06-07 18:44, Myjk pisze:

    > Trzeba było siedzieć cicho.
    > Teraz jak przegrają, to będzie na Ciebie. ;P

    UPS :-)
    Obejrzałem jeden mecz i wiem to co zawsze. Szkoda mojego czasu.
    Trzeba kombinować w robocie podwyżkę żeby inflację gonić a tu jeszcze
    Hiszpania rękę po moje podatki wyciąga.

  • 145. Data: 2012-06-08 20:57:18
    Od: PH <p...@...ustach.abe>

    W dniu 2012-06-08 18:46, Trzeci pisze:
    > Przyjedź do UK,(Jubileusz panowania Eli II) i powiedz to anglikowi.
    > Zęby bedziesz zbierał do woreczka.

    Lub na zabawę do remizy w Kaczkowie Starym....oprócz zębów do leczenia
    będziesz miał nogi i ręce.
    A tak poważnie, analogia i/lub porównanie z dupy.

  • 146. Data: 2012-06-08 22:31:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 08 Jun 2012 20:24:48 +0200, z napisał(a):
    > UPS :-)
    > Obejrzałem jeden mecz i wiem to co zawsze. Szkoda mojego czasu.
    > Trzeba kombinować w robocie podwyżkę żeby inflację gonić a tu jeszcze
    > Hiszpania rękę po moje podatki wyciąga.

    A w drugim juz 4:1 :-)

    J.

  • 147. Data: 2012-06-09 06:48:12
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-06-08 22:31, J.F. pisze:

    > A w drugim juz 4:1 :-)
    >
    > J.

    No dobra. Obejrzałem drugi. :-) Z Rosją nie mamy szans. Czechy też dają
    radę. Leżymy i kwiczymy. Normalka :-(

  • 148. Data: 2012-06-09 08:08:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 09 Jun 2012 06:48:12 +0200, z napisał(a):

    > No dobra. Obejrzałem drugi. :-) Z Rosją nie mamy szans. Czechy też dają
    > radę. Leżymy i kwiczymy. Normalka :-(

    Pilka jest okragla.
    Na Czechy moze nam sil starczy, a dwie druzyny z grupy wychodza :-)

    J.

  • 149. Data: 2012-06-09 08:51:17
    Od: to <t...@i...pl>

    begin MW

    > Rozumiem.... To wspomnienie o utracie napletka i ten śmiech kolegów za
    > plecami...
    > Cóż, jedynym ratunkiem dla ciebie jest próba niepowtarzania po
    > żydowskich mediach idiotyzmów o Polsce i Polakach. Spróbujesz?

    Myślałeś o wizycie u psychiatry?

  • 150. Data: 2012-06-09 08:52:50
    Od: to <t...@i...pl>

    begin MW

    > Ja się urodziłem i wychowałem we Wrocławiu, skończyłem UWr,
    > doktoryzowałem się na UJ, mam kilka lat wygłaszania wykładów na czterech
    > uczelniach za sobą, nie mam żałoby za paznokciami, myję się i używam
    > dezodorantów, moje auto kosztowało prawie 200 tys.

    Myślę, że taki z Ciebie doktor, jak z PMS-u klub Mensy.