  • 91. Data: 2012-06-07 22:32:24
    Temat: Re: flagi
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Marek Dyjor, Thu, 7 Jun 2012 19:53:15 +0200, pl.misc.samochody:

    > za rok będą te utensylia fajnie wyglądały, brudne czarne syfy...

    KURWA, TO TO EURO BĘDĄ ROK GRAĆ?!
    Jadę w Bieszczady.

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 92. Data: 2012-06-07 23:02:19
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Thu, 7 Jun 2012 15:07:20 +0200, 4CX250 napisał(a):

    > Przeanalizowałem to zjawisko na podstawie własnych obserwacji ludzi w pracy
    > i miejscu zamieszkania i wnioskuję że flagi najczęściej zakładają
    > najczęściej właściciele starych oplów i audi oraz przeważnie słabo
    > wykształceni lub z tzw. nizin społecznych.

    Coś w tym jest bo premier też miał w swoim wozie na A2 :)

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 93. Data: 2012-06-07 23:04:10
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-06-07 16:06, to pisze:
    > W ten sposób po prostu oznaczają się ludzie lekko upośledzeni, co należy
    > uznać za plus. Inne insygnia tej grupy: ryba, "motocykle są wszędzie",
    > "uwaga dziecko".

    Heh, z "motocykle..." to nie generalizuj, ja mialem przyklejone z
    jakiejs wspolnej akcji policji z motocyklistami. Akurat nie mialem
    zadnych dokumentow jak mnie zatrzymali, a tu sie okazalo, ze tylko
    naklejke chca przykleic :)
    Pomyslalem "obklejcie nawet caly, ale nie chciejcie zadnych papierow"
    ;) A pozniej samochod sprzedalem z naklejka ;P

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 94. Data: 2012-06-07 23:06:43
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-06-07 14:55, marcin pisze:
    > kto z was pozakladal sobie flagi na samochod? niektorzy maja nawet po
    > dwie :/
    >
    > IMO wiocha jak skurw*

    Wiocha to to, ze ten chinski produkt w wiekszosci przypadkow to ani
    flaga, ani bandera, ani godlo, a frajerzy wieszaja nawet nie wiedza
    dobrze co.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 95. Data: 2012-06-07 23:38:05
    Od: PH <p...@...ustach.abe>

    W dniu 2012-06-07 23:06, v...@i...pl pisze:
    > Wiocha to to, ze ten chiński produkt w większości przypadków to ani
    > flaga, ani bandera, ani godło, a frajerzy wieszają nawet nie wiedzą
    > dobrze co.

    Dokładnie, i te skarpety na lusterkach.

  • 96. Data: 2012-06-07 23:38:57
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 7 Jun 2012 22:31:32 +0200, Marek 'marcus075' Karweta napisał(a):

    > Z moich rowerowych obserwacji wynika, że jak ktoś ma rybę na samochodzie,
    > to jest skurwysynem, który nie potrafi wyprzedzać rowerzystów.
    > Kibicujta Bogu dalej, ale nie moim życiem.

    ja ostatnio zauwazam, że jak ktos jedzie na rowerze z wyższej półki w
    grupce, to nie ma pojęcia o przepisach.

    Ostatnio nadziałem sie na peletonik zajmujący cały pas radośnie
    pedałujących w lycrze pedalarzy od Zabierzowa do Balic.
    Oczywiście byli bardzo źli, kiedy po wyprzedzeniu ich zwolniłem.

    --
    ___________ (R)

  • 97. Data: 2012-06-08 00:00:08
    Temat: flagi
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    To ja doleje oliwy do ognia. O co wlasciwie Ci chodzi? Jakos inne nacje nie wstydza
    sie swojej flagi i wieszaja sobie na domu, samochodzie i czym im sie tam akurat
    podoba. W Polsce wszystko jest "wstyd, wiocha i co sasiad powie". Wlasciwie dlaczego?
    Ktos chce to sobie powiesil, coz Ci do tego.

    Aha - nie, nie mam flagi na samochodzie.

    Pozdrawiam,

    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 98. Data: 2012-06-08 07:36:21
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 7 Jun 2012 20:52:23 +0200, gzk napisał(a):

> [...]
    pg
    pg
    > sama Warszawka ;)

    Marudzisz. Strzelę fotki w swoich okolicach i napiszesz "samo Kępnunio". :>
    W całej Polsce tak to wygląda.

    AK

  • 99. Data: 2012-06-08 08:32:52
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-06-07 17:23, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "tryton" <d...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > No i słusznie.
    > Obciach to jest rybę na samochodzie wozić, a w byciu kibicem
    > reprezentacji nie ma nic wstydliwego.

    Ale obnosić się z tym w czasie jazdy do Reala 200km od najbliższego
    stadionu to już obciach.

  • 100. Data: 2012-06-08 08:35:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > Ale obnosić się z tym w czasie jazdy do Reala 200km od najbliższego
    > stadionu to już obciach.

    Niby dlaczego?
    Kibicować można niekoniecznie na stadionie.
    Przytłaczająca większość z nas Euro obejrzy w tv.