  • Data: 2010-08-03 10:21:47
    Temat: fjr 1300 z moto motion w wawie
    Od: utopiec <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    po 2 letniej przerwie w jednośladzie zdecydowałem, z małym poślizgiem
    sezonowym, zakupić moto. Poprzednio jeździłem vulcanem a teraz zmiana
    kierunku i napalony jestem na FJR 1300.
    Znalazłem w komisie Moto Motion w Wawie takową Yamahę, 2001, 52 kkm,
    kolor czerwony (nawet nie wiedziałem, że były w tym kolorze), cena
    16,5 kpln. Była malowana z prawej strony bo leżała, zresztą wszystkie
    moto w tym komisie są po jakichś doświadczeniach. I to jest ok, do
    tego właściciel się przyznaje nawet bez pytania.
    Tylko mam jeszcze kilka wątpliwości, np, wydaje mi się, że koło w
    osi=kierownica skręcona w prawo. Nie jechałem nim, bo nie miałem
    gotówki pod zastaw ale może którym z szanownych forumowiczów miał
    okazję bliżej poznać to moto? Jest na blachach z Nowego Dworu
    Mazowieckiego.

    Pozdrawiam,
    Utopiec