  • Data: 2010-08-03 10:54:38
    Temat: Re: fjr 1300 z moto motion w wawie
    Od: utopiec <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Sie, 12:42, KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl> wrote:
    > Sztuki nie znam, ale co masz na mysli piszac "kolo w osi = kierownica w
    > prawo"? Kolo w osi, ale odniesione do czego? Do plastikow i czachy? Moze
    > stelaż czachy jest skrzywiony i plastiki krzywo siedza?
    >
    > Jak kojarze u siebie, to raczej mam tak:
    > kolo w osi = kierownica prosto ;

    Zbieżność badana sposobem: bieżnik opony - mój nos (trochę krzywy:) ).
    Wiem, że to kowalstwo ale skoro dało się zauważyć różnicę z
    perspektywy 2m? Półka, główka ramy wyglądają ok, na tyle ile siły
    miałem to w lagach się nie rusza, kiera wygląda na prostą ale
    wątpliwości pozostały a ja mizerny fachowiec jestem. Wiem, że moto
    stoi u nich od dłuższego czasu, kupili od klienta po poślizgu i
    pomalowali, tylko to może być nie wszystko.

    Utopiec