  • Data: 2010-08-04 06:30:25
    Temat: Re: fjr 1300 z moto motion w wawie
    Od: Kryhu <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 8/3/10 4:43 PM, utopiec pisze:

    Hej

    > No ok, koledzy ale nie mogę uwierzyć, że nikt tego moto nie widział i
    > go nie próbował. Moto stoi w popularnym w Wawie komisie, myślę od
    > przynajmniej 6tego maja tego roku a być może dużo wcześniej i nikt go
    > nie przymierzał?

    Skoro tyle czasu tam stoi to pewnie trzeba mu się lepiej przyjrzeć.
    Jeśli solidnie leżał na której stronie to powinny być ślady na ramie pod
    dużymi boczkami, sprawdź czy mocowania w ramie do tych boczków są całe.
    Warto jeszcze zwrócić uwagę na czachę, tam wszystko wisi na delikatnym
    aluminiowym stelażu, który przy byle glebie wygina się w diabły. Potem
    nic nie chce pasować. Lampa oczywiście też w takim wypadku traci często
    "uszy".
    --
    Pozdro
    Kryhu