  • 61. Data: 2012-02-09 13:46:11
    Temat: Re: filtr
    Od: "wacek" <roman221@ poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Mario" napisał:
    > No bo sam dławik ma tylko 2 podstawowe parametry: indukcyjność
    > i rezystancję szeregową. Chciałeś znać koniecznie inne parametry
    > a inne to są właśnie elementy pasożytnicze powodujące, że na
    > charakterystyce samego dławika pojawiają się rezonanse zamiast
    > monotonicznie rosnącej wartości impedancji czy insertion loss
    > (odwrotność transmitancji)

    dławik ma dwa, ale ten jest sprzężony, a indukcja wzajemna nie jest
    elementem pasorzytniczym cewek sprzężonych,
    dodatkowo dla tych częstotliwości nie zachodzą tam żadne rezonanse, bo
    charakterystyki rezonansowe mają odmienne krztałty, na co zwróciłem uwagę.

  • 62. Data: 2012-02-09 14:33:53
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2012-02-09 14:30, wacek pisze:

    > dokładnie tyle powinno zająć policzenie obwodu RLC osobie po studiach,

    Jakbyś miał odrobinę inteligencji to zrozumiałbyś, aluzję że po tych 5
    minutach wypadasz z dwójką z egzaminu. No chyb,a że egzaminator długo
    będzie wychodził z osłupienia jak mu powiesz, że w rezonansie
    równoległym rezystancja obwodu jest bliska zeru.

    Debil i kmiot.

    --
    nie pozdrawiam
    MD

  • 63. Data: 2012-02-09 15:01:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mario,

    > W dniu 2012-02-09 14:30, wacek pisze:

    Ty to nadal karmisz?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 64. Data: 2012-02-09 15:54:28
    Od: Mario <m...@...pl>

    > Ty to nadal karmisz?

    Właśnie spuściłem to w kiblu.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 65. Data: 2012-02-09 19:09:01
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    wacek wrote:

    > No i od razu widać komu to słoma z butów wyszła!
    > Faktycznie na poczucie humotu stać tylko ludzi inteligentnych!

    Czym właśnie udowodniłeś, że twoje poczucie humoru jest bardzo egoistyczne
    (ja mogę żartować jak chcę, ale ty nie) i to, że nie jesteś inteligentny.
    Przecież napisałem ci, że to był żart. Śmieszny nie był, ale dokładnie tego
    samego pokroju, co i twoje "żarciki".

    Waldek

  • 66. Data: 2012-02-10 11:27:50
    Od: "wacek" <roman221@ poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Waldemar Krzok" napisał:
    > Czym właśnie udowodniłeś, że twoje poczucie humoru jest
    > bardzo egoistyczne (ja mogę żartować jak chcę, ale ty nie)

    ale to nie ja takie tezy stawiam tylko TY i tobie podobni "inteligenci" po
    studiach, słoma ci z butów wylazła i coś ci się pomieszało.

  • 67. Data: 2012-02-10 13:16:14
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    wacek wrote:

    > ale to nie ja takie tezy stawiam tylko TY i tobie podobni "inteligenci" po
    > studiach, słoma ci z butów wylazła i coś ci się pomieszało.

    Po prostu ci tylko wytłumaczyłem to, na co jesteś po prostu za głupi.
    Studiów zazdrościć nie musisz. Znam ludzi bez studiów, nawet bez matury,
    którzy są dużo mądrzejsi od średniej i z którymi można naprawdę
    podyskutować. Mądrość polega też na tym, że wysłuchując informacji na temat
    sobie nieznany nie reaguje się agresywnie tylko dlatego, że się czegoś nie
    zrozumiało.
    Jak dla mnie EOT, możesz się dalej uczyć.

    Waldek

  • 68. Data: 2012-02-12 07:47:44
    Od: "j.r." <j...@g...pl>

    PL(N)umber_One wrote:
    > A propos, nie chcę zakładać osobnego wątku, ale potrzebuje filtr
    > sieciowy do zailsenia PC plus drukarka itd , gotowej listwy nie chcę,
    > bo często "listwa z filterm" zawiera w środku jedynie warystor, czyli
    > żaden filtr. Jest do kupienia sporo gotowych filtrów, większośc jak
    > widzę to chińczyki. Może macie doświadzcenia, co są warte ? Czy kupić
    > taki gotowy ? Czy też kupić elementy i zrobić ? Filtr na ociążenie
    > 4-6 A będzie dla mnie w sam raz.

    Witam,
    http://www.tme.eu/pl/katalog/#cleanParameters%3D1%26
    id_category%3D112931

    wybierz sobie coś pod względem ceny czy rozmiaru.
    osobiście używam:
    http://www.tme.eu/pl/details/10vv1/filtry-przeciwzak
    loceniowe-tht/te-connectivity/6609043-3/
    ale cena może powalić jak do listwy oraz ilość min 12 szt.
    W trudnych warunkach sieciowych sprawdzają się idealnie.
    --
    pzdr, j.r.