  • 11. Data: 2011-04-22 23:59:06
    Temat: Re: [film] wariat?
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin nalesnik

    > BO-JA-WIEM?
    > ...raczej norma do której zmierzamy.

    Mów za siebie. Większość moich myślących kumpli, którzy lubią szybką
    jazdę hołduje zasadzie, żeby nie przeszkadzać innym na drodze.

  • 12. Data: 2011-04-23 00:07:39
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 22 Apr 2011 21:21:43 +0200, J.F. napisał(a):

    > No coz, moze i spotkales, ale czy akurat jechales autobusem ze mogles
    > pieknie wszystko sfilmowac, a kierownicy nie wahali sie poswiecic
    > swoich blach ?

    Nie, sierrą :D

    > To wszystko ustawione bylo, i chyba nawet porzadna stabilizowana
    > platforma byla.

    To może i tak.

    --
    ___________ (R)

  • 13. Data: 2011-04-23 00:08:55
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 22 Apr 2011 22:03:34 +0200, Maciej Browarczyk napisał(a):

    > Nie wiem jak było wcześniej ale opierając się tylko na tym materiale to
    > ten z przodu to niezły świr skoro nie daje się wyprzedzić za wszelką
    > cenę. Zawsze mnie bulwersowały sytuacje kiedy ktoś nieupoważniony
    > zabiera się za egzekwowanie prawa, czyt. nie daje się wyprzedzić,
    > upłynniacze ruchu itp.

    Takie świry na drogach ostatnio jeżdża autkami z napisem 'pilot'. Jednego
    przetrenowałem z tematu 'dlaczego zajeżdżanie drogi jest BE.

    --
    ___________ (R)

  • 14. Data: 2011-04-23 09:35:29
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 23 Apr 2011 00:07:39 +0200, Adam Płaszczyca wrote:
    >Nie, sierrą :D

    A to bylo krecone z wysokosci.

    J.

  • 15. Data: 2011-04-23 11:23:58
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-04-22 14:36, Maciej Browarczyk pisze:
    > http://tinyurl.com/3wbcajj
    > Zacznijcie oglądać od 0:50.
    > MA-SA-KRA.

    przeciez to fake, az kluje w oczy :|

    --
    venioo
    GG:198909

  • 16. Data: 2011-04-24 22:29:42
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-04-22, Maciej Browarczyk <m...@N...org> wrote:

> [...]
    > cenę. Zawsze mnie bulwersowały sytuacje kiedy ktoś nieupoważniony
    > zabiera się za egzekwowanie prawa, czyt. nie daje się wyprzedzić,

    Zgodzę się, że ten z przodu to świr. Ale ten z tyłu próbujący wyprzedzić
    za wszelką cenę mu dorównuje :)

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

    http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta
    -by-era-czesc3/

  • 17. Data: 2011-04-25 19:30:39
    Od: Technolog <t...@g...com>

    Dnia Fri, 22 Apr 2011 14:36:27 +0200, Maciej Browarczyk napisał(a):

    > http://tinyurl.com/3wbcajj
    > Zacznijcie oglądać od 0:50.
    > MA-SA-KRA.

    Na Wykopie była cała seria takich filmików - chodzi o zwyczaj w jakimś
    kraju typu Bośnia, gdzie ten, kto jedzie bliżej samochodu młodej pary na
    wesele będzie miał więcej szczęścia w życiu. Więc oni liczą się z pewnymi
    stratami i chwalą się nimi później na weselu :)

    Zauważcie, że kierowcy obydwóch aut zachowują się jak kretyni, bo im obydwu
    się zabawa podoba.

  • 18. Data: 2011-04-26 08:19:23
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 23 Apr 2011 00:08:55 +0200, Adam Płaszczyca

    > Jednego przetrenowałem z tematu
    > 'dlaczego zajeżdżanie drogi jest BE.

    Tia, zajeżdżał jak "suka" tutaj:
    http://www.youtube.com/watch?v=Q61s1GfMMk4
    Powinieneś zmienić ksywkę na "megaloman".

    --
    Pozdor Myjk

  • 19. Data: 2011-04-26 19:15:32
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 26 Apr 2011 08:19:23 +0200, Myjk napisał(a):

    > Tia, zajeżdżał jak "suka" tutaj:
    > http://www.youtube.com/watch?v=Q61s1GfMMk4
    > Powinieneś zmienić ksywkę na "megaloman".

    Ja jadę 130, suka niecałe 90km/h. Manewr zaczyna wówczas, kiedy mam do niej
    około 70m zmuszając mnie do hamowania.
    Jest to nieustąpienie pierwszeństwa.

    --

  • 20. Data: 2011-04-26 21:15:51
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    > Ja jadę 130, suka niecałe 90km/h. Manewr zaczyna wówczas, kiedy mam do niej
    > około 70m zmuszając mnie do hamowania.
    > Jest to nieustąpienie pierwszeństwa.

    I tak musiałbyś hamować - ten przed tobą jechał wolniej. BTW - co
    robiliście na lewym pasie - wszak podobno nie wolno;)

    Shrek.