  • 1. Data: 2011-04-21 20:13:12
    Temat: Transport samochodu GDYNIA-KRAKOW
    Od: "Bags" <k...@o...pl>

    Czy znacie jakąś osobę lub firmę transportującą samochody do salonów, która
    za niewielkie pieniądze skłonna by była przetransportować samochód z Gdyni
    do Krakowa ?

    --
    Bags

  • 2. Data: 2011-04-21 21:55:07
    Temat: Re: Transport samochodu GDYNIA-KRAKOW
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 21 Apr 2011 20:13:12 +0200, Bags napisał(a):

    > Czy znacie jakąś osobę lub firmę transportującą samochody do salonów, która
    > za niewielkie pieniądze skłonna by była przetransportować samochód z Gdyni
    > do Krakowa ?

    Postawisz bilet w jedną i paliwo w druga, to przywiozę :D No, niech będzie
    jeszcze cos na piwo :D

    --
    ___________ (R)

  • 3. Data: 2011-04-21 22:22:52
    Od: Bartosz Czerwonka <b...@w...pl>

    Adam Płaszczyca napisał:

    > Postawisz bilet w jedną i paliwo w druga, to przywiozę :D No, niech będzie
    > jeszcze cos na piwo :D

    A to piwo to po, czy w trakcie?

    --
    Becer, piątkowo
    (bo ja się proszę pana, to na trzeźwo boję jeździć, takie wariaty na

  • 4. Data: 2011-04-21 22:46:37
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 21 Apr 2011 22:22:52 +0200, Bartosz Czerwonka napisał(a):

    > A to piwo to po, czy w trakcie?

    Po.

    --
    ___________ (R)

  • 5. Data: 2011-04-22 03:43:06
    Od: "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl>

    Użytkownik "Bags" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy znacie jakąś osobę lub firmę transportującą samochody do salonów,
    > która za niewielkie pieniądze skłonna by była przetransportować samochód z
    > Gdyni do Krakowa ?

    Hej.

    Pisałem do Ciebie na priv, ale cosik nie doszło. Odezwij się na adres z siga
    lub GG, jeśli nadal jesteś zainteresowany.

    Pozdrawiam,

    --
    ### Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków ##############
    ### SR20DE by Nissan -> http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan# ###

  • 6. Data: 2011-04-22 07:59:53
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-04-22 03:43, Staszek Sosenko pisze:

    > Użytkownik "Bags" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    Poszukaj kontaktu do firmy E.H. Harms - oni wożą Nissany, Renault i inne
    ze składu w Gdańsku w świat dużymi lorami.

    > Pisałem do Ciebie na priv, ale cosik nie doszło. Odezwij się na adres z
    > siga lub GG, jeśli nadal jesteś zainteresowany.

    Jakby co, to spać masz gdzie :)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 7. Data: 2011-04-22 08:56:30
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-04-21, Bartosz Czerwonka <b...@w...pl> wrote:

    > A to piwo to po, czy w trakcie?

    Przed i w trakcie. Przecież wyjechać na polskie drogi na trzeźwo to
    strach ;-D

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

    http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta
    -by-era-czesc3/

  • 8. Data: 2011-04-22 09:59:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bags" <k...@o...pl> napisał w
    > Czy znacie jakąś osobę lub firmę transportującą samochody do
    > salonów, która za niewielkie pieniądze skłonna by była
    > przetransportować samochód z Gdyni do Krakowa ?

    Podjechac pod salon Opla czy Fiata i poczekac na dostawe towaru ?

    J.

  • 9. Data: 2011-04-22 10:55:34
    Od: Bartosz Czerwonka <b...@w...pl>

    Adam Płaszczyca napisał:

    > Po.

    No dobra, fakt, patrzeć innym w stopki to nieelegancko ;P

    --
    Becer, wciąż piątkowo :)

  • 10. Data: 2011-04-22 13:57:08
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Krzysiek Kielczewski

    > Przed i w trakcie. Przecież wyjechać na polskie drogi na trzeźwo to
    > strach ;-D

    Ja zawsze przed trasą łykam setę na odwagę!!! ;)