  • 1. Data: 2011-04-21 20:35:57
    Temat: Jak wyłączyć poduszkę powietrzną w Clio 2 z 99 roku?
    Od: "Michał" <n...@l...spamu.pl>

    Witam,

    Jak wyłączyć poduszkę powietrzną w Clio 2 z 99 roku?

    Przejrzałem cały samochód od kół podantenę i nie znalazłem żadnego
    przełącznika. Wg instrukcji którą posiadam (od modelu z 2002) przełącznik
    jest na drzwiach. ale tu takiego nie widzę.

    Michał

  • 2. Data: 2011-04-21 23:22:48
    Od: " Wmak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Michał <n...@l...spamu.pl> napisał(a):

> [...]
    > przełącznika. Wg instrukcji którą posiadam (od modelu z 2002) przełącznik
    > jest na drzwiach. ale tu takiego nie widzę.

    Nie znam Clio a w innych autach wyłącznik poduszki pasażera (na klucz od
    stacyjki) bywa umieszczony z boku deski rozdzielczej - widoczny dopiero po
    otwarciu drzwi pasażera.

  • 3. Data: 2011-04-21 23:39:58
    Od: "Michał" <n...@l...spamu.pl>

    Użytkownik " Wmak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Nie znam Clio a w innych autach wyłącznik poduszki pasażera (na klucz od
    > stacyjki) bywa umieszczony z boku deski rozdzielczej - widoczny dopiero po
    > otwarciu drzwi pasażera.

    Tam zaczełem szukać...

    --
    Michał

  • 4. Data: 2011-04-22 09:21:40
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-21 23:39, Michał pisze:
    > Użytkownik " Wmak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Tam zaczełem szukać...
    To że jest w instrukcji jeszcze nie znaczy, że będzie w Twoim aucie. To
    często była opcja. Zresztą gdzieś mi się przewinęło, że przestali je
    montować standardowo np. w Fordzie, bo były jakieś problemy i zdarzyło
    się niekontrolowane odpalenie.

    --
    MZ

  • 5. Data: 2011-04-22 09:44:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał" <n...@l...spamu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > żadnego przełącznika. Wg instrukcji którą posiadam (od modelu z
    > 2002) przełącznik jest na drzwiach. ale tu takiego nie widzę.

    A moze nie ma poduszki pasazera i dlatego nie ma wylacznika ?

    J.

  • 6. Data: 2011-04-22 10:39:19
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Tam zaczełem szukać...

    Jak nie widac to pewnie sie nie da (nawet w schowku nie ma klucza?). Albo
    odlaczysz kabelek (pewnie zamieniajac to na jakas opornosc by komputer oszukac)
    albo zdetonujesz albo... slyszalem ze czasami sie da w ECU wylaczyc. Dziecie
    wozic mozna tez z tylu. Znam auta ktore wylacznika nie maja, widac clio 99 jest
    nastepne.

  • 7. Data: 2011-04-22 15:53:31
    Od: "Michał" <n...@l...spamu.pl>

    > A moze nie ma poduszki pasazera i dlatego nie ma wylacznika ?

    Jest napewno, i jeszcze dwie boczne.
    Oczywiście może to być atrapa... ale nie będę ryzkował.

    --
    Michał

  • 8. Data: 2011-04-22 20:40:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.04.2011 09:21, MZ pisze:

> [...]
    > często była opcja. Zresztą gdzieś mi się przewinęło, że przestali je
    > montować standardowo np. w Fordzie, bo były jakieś problemy i zdarzyło

    Po rozłączeniu??

  • 9. Data: 2011-04-22 21:26:06
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-22 20:40, Andrzej Lawa pisze:

    > Po rozłączeniu??

    Z tego co pamiętam to w momencie manipulowania przy przełączniku. Gdzieś
    pewnie leży na sieci.

    --
    MZ