  • 31. Data: 2011-11-08 09:29:05
    Temat: Re: eagle - edycja elementu na PCB ?
    Od: Elektrolot <e...@N...pl>

    W dniu 2011-11-08 10:09, JDX pisze:
    > On 2011-11-08 08:40, BartekK wrote:
    > [.....]
    > Jako wieloletni użytkownik Eagle'a również jestem pod wrażeniem KiCAD-a. Nie
    dlatego, że jest
    > świetny (bo nie jest) ale ma IMO spory potencjał.
    >
    > Z drugiej strony to Eagle 6 ma być super-duper. Przynajmniej wg. marketroidów
    Cadsoft-u. :-)

    A znasz może jakieś szczegóły?
    Zastanawiam się nad upgradem do ver 5. Jeśli się teraz kupi upgrade do 5 to ponoć ver
    6 jest gratis.

  • 32. Data: 2011-11-08 10:54:46
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2011-11-08 10:29, Elektrolot wrote:
    [.....]
    > A znasz może jakieś szczegóły?
    > Zastanawiam się nad upgradem do ver 5. Jeśli się teraz kupi upgrade do 5
    > to ponoć ver 6 jest gratis.
    Nic ponad to co jest napisane na
    http://www.cadsoftusa.com/eagle-pcb-design-software/
    new-in-v6/?language=en.
    W każdym bądź razie ciekawie (jak dla mnie) zapowiada się baza danych
    projektu w pliku tekstowym (XML), "draw arbitrary pad shapes easily",
    "connect a pin to multiple pads" i "be flexible with assembly variants"
    których mi wielokrotnie brakowało w Eagle'u.

  • 33. Data: 2011-11-08 11:20:43
    Od: Elektrolot <e...@N...pl>

    W dniu 2011-11-08 11:54, JDX pisze:
> [...]
    "draw arbitrary
    > pad shapes easily", "connect a pin to multiple pads" i "be flexible with assembly

    Dzięki. Sprawdzałem jakiś czas temu i jeszcze nie było opisanych żadnych funkcji ver
    6.
    Upgrade już zrobiłem ;)