  • 11. Data: 2011-02-20 22:00:05
    Temat: Re: dźwięk przy puszczaniu sprzęgła, Skoda 1,4 TDI
    Od: jurkas <m...@o...pl>

    Dnia 2011-02-20 11:28, * Scyzoryk napisaB:

    > Co podejrzewać?

    Ale dzieje się to tylko na rozgrzanym silniku czy bez znaczenia, bo może
    to turbina coś mówi...

  • 12. Data: 2011-02-22 00:34:14
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-02-20 11:28, Scyzoryk wrote:

    > Co podejrzewać?

    koło dwumasowe? jak CI to nie przeszkadza to jeździj dalej, w końcu
    problemy się nasilą na tyle, że będziesz pewien...

  • 13. Data: 2011-02-22 18:33:48
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > koło dwumasowe? jak CI to nie przeszkadza to jeździj dalej, w końcu
    > problemy się nasilą na tyle, że będziesz pewien...

    próbowałem sobie poczytać o objawach dwumasy. U mnie jak na razie tylko
    popiskiwanie i to delikatne. Ludzie piszą o zgrzytach, problemach z
    wrzucaniem biegów, mocnych wibracjach itp. U mnie na razie takich objawów
    brak więc może jeszcze pojeździ :)

    --
    Pozdr
    Scyzoryk