  • 1. Data: 2009-06-15 01:05:22
    Temat: a moze taka bedzie oferta Radia Maryja?
    Od: "s." <s...@a...pl>

    Fragment komentarza ktory wlasnie napisalem na telepolis pod newsem o mvno. Nie
    wykluczam ze oferta koncowa bedzie beznadziejna, w sam raz zeby zarabiac na
    ludziach niezorientowanych w telekomunikacji, ale na chwile rozwazcie cos takiego:

    ze tez wczesniej o tym nie pomyslalem! jesli ta oferta mialaby miec jakies USPs
    (wyjatkowe walory, czy jakos tak) to wlasnie zastapienie stacjonarnego dla
    starszych ludzi byloby genialnym posunieciem. ja to propaguje w rodzinie ze
    srednim skutkiem. przekonuje starsze osoby w mojej rodzinie ze tak-tak z godzina
    za grosze, playkarta z 300 minutami na stacjonarne za 15 zl lub niedawna
    promocja ery (abonament okolo 30 zlotych o ile pamietam, do tego NUMER
    STACJONARNY i 500 minut na stacjonarne miesiecznie) - ze te oferty oplacaja im
    sie znacznie bardziej niz tepsa i goly abonament za 42 zlote lub za 50 zl z
    zalosna jedna godzina. ale przekonanie kogos przyzwyczajonego do tepsy (czy tez
    pko bp z ktorego korzysta 40 lat) nie jest takie proste i mozemy przekonac tylko
    kilka najblizszych osob. jesli wRodzinie przedstawi oferte porownywalna do
    trzech powyzszych (tt, nowa playkarta, nizsze hybrydowe abonamenty ery) i
    odpowiednio ja masowo zakomunikuje targetowi, moga liczyc na spektakularny
    sukces. niekoniecznie bo to pewnie nie takie latwe, ale jakby jeszcze dolaczyli
    do tego numer stacjonarny w home zone to wow... i kolejny raz by sie
    potwierdzilo, ze ojciec dyrektor ma autentyczny talent biznesowy... to bylby
    hit! jako optymista na dzis daje takiemu scenariuszowi 30% szansy. :)

    Co o tym myslicie?

  • 2. Data: 2009-06-15 06:39:49
    Temat: Re: a moze taka bedzie oferta Radia Maryja?
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    s. pisze:

    > Co o tym myslicie?

    według mnie skończą jak WPMobi, MobilKing czy im podobni ;/

    --
    Pozdr.
    Skorupa

    --
    Wolność. Po co wam wolność?
    Macie przecież do pracy autobusy

  • 3. Data: 2009-06-15 07:42:12
    Od: AL <a...@s...tam>

    s. pisze:

    > Co o tym myslicie?

    http://www.pb.pl/Default2.aspx?ArticleID=B44884B1-DB
    A5-4473-B8BC-1E87F18A5C55

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 4. Data: 2009-06-15 09:01:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Skorupa" <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com> napisał w
    wiadomości news:h14qvd$glj$1@mx1.internetia.pl...

    > według mnie skończą jak WPMobi, MobilKing czy im podobni ;/

    Ale oni maja milion potencjalnych klientow i nieograniczony czas
    antenowy na reklamy :-)

    J.

  • 5. Data: 2009-06-15 09:03:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:h152m6$15a$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Skorupa" <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com> napisał

    > Ale oni maja milion potencjalnych klientow i nieograniczony czas
    > antenowy na reklamy :-)

    A tak swoja droga - jest w GSM jakies rozwiazanie "broadcast" ?
    Jak nadawac fonie do milionow abonentow ktorzy sa akurat w drodze i
    wszyscy chca sluchac jednej audycji ?

    J.

  • 6. Data: 2009-06-15 09:31:54
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > A tak swoja droga - jest w GSM jakies rozwiazanie "broadcast" ?
    > Jak nadawac fonie do milionow abonentow ktorzy sa akurat w drodze i
    > wszyscy chca sluchac jednej audycji ?

    Zawsze mozna pod jakims numerem premium (np. 2 zl/min) uruchomic - tak jak
    Polskie Radio masz pod zwyklymi numerami
    226459x00 (x = 1 - PR 1, x = 2 - PR 2, x = 3 - Trojka, x = 4 - Radio Euro)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2009-06-15 10:13:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > uruchomic - tak jak Polskie Radio masz pod zwyklymi numerami
    > 226459x00 (x = 1 - PR 1, x = 2 - PR 2, x = 3 - Trojka, x = 4 -

    No ale zeby to nie zajmowalo tylu kanalow na BTS ile sluchaczy w
    poblizu, a tylko jeden ..

    J.

  • 8. Data: 2009-06-15 10:18:08
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    No ale zeby to nie zajmowalo tylu kanalow na BTS ile sluchaczy w
    > poblizu, a tylko jeden ..

    Jesli fundacja Lux Veritatis bedzie kasowala po 2 zl netto za minute, to
    moze sobie zajmowac :)

    Pozdrawiam
    SDD