    From: " warsiawiak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: dziś w warszawie na maczka
    Date: Thu, 8 Apr 2010 16:36:45 +0000 (UTC)

    Panowie ja rozumiem, że ciepło i słoneczko świeci, ale niektórym chyba
    przygrzało. Dziś ok. 17 na Maczka w Warszawie sympatyczny motocyklista był
    łaskaw rozpieprzyć mi lewe lusterko. Specjalnie i z pełną premedytacją walnął
    rękawicą w lusterko. Jedyny powód to słowna utarczka na wcześniejszym rondzie,
    mieliśmy różne zdania na temat, czy ja powinienem najpierw zjechać z ronda,
    czy on przejechać ...
    Jeżeli to czyta ów motocyklista to życzę ci żeby ta łapa ci uschła qtasie.
    Można się spierać, wyzywać, ale qrwa demolowanie komuś sprzętu to już skrajne
    chamstwo. Czy następnym razem mam kogoś takiego lekko potrącić żeby go
    zatrzymać ? Niestety nie zauważyłem blach, niestety nie ma też kamer na tym
    odcinku, a koleś na motocyklu w dużym ruchu nie do złapania samochodem ...
    Napisałem to po to, że do tej pory nigdy nie byłem wrogo do nikogo nastawiony
    na drodze, a teraz to chyba będę miał dłuuuuuuugo negatywne nastawienie do
    motocyklistów. Sorry chłopaki ... jeden tolerancyjny wobec motocyklistów
    kierowca mniej :(