  • Data: 2010-04-08 21:16:56
    Temat: Re: dzi? w warszawie na maczka
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 08.04.2010 JK <p...@p...onet.pl> napisał/a:

    Zwykle olewam ale teraz się uśmiałem, więc:

    > Chyba kolego nie umiesz czytaae lub celowo nie chcesz umieae.
    > Autor ewidentnie mia? na my?li nie wszystkich debili tylko debili
    > DEMOLUJ?CYCH komu? sprzety.

    Wiesz, fachowa literatura zna przypadki interpretacji, nadinterpretacji,
    i zupełnego ochójenia.

    > I popieram go w ca?o?ci.

    ech.

    > Gdybym jecha? za nim na swoich 2oo to z pewno?ci? pomóg?bym ustaliae mu te
    > niewidoczne blachy.

    Za dużo spidermana, batmana, czy czegośtampodobnego.

    > Tacy klienci nie zas?uguj? na nazywanie sie motocyklistami.

    Jesteś moim Idolem, napisz koniecznie kto może, i dlaczego.
    Oczywiście z góry akceptuję opcję że będziesz wskazywał palcem.

    > Tak samo jak na jak?kolwiek solidarno?ae.

    Wypass, na drzwiach ponieśli go, razem, razem, kodowanie se ustaw.

    > To przez nich w?a?nie na skrzy?owaniach zaje?d?aj? nam droge.

    Tak, oczywiście, i przez plamy na słońcu, i że żona, szef, koledzy i
    bardzo ważny telefon. Jeszcze pincet innych ważniejszych od uwagi na
    drodze.

    > Pozdrawiam - JK.

    Dobranoc.

    PS: Poniekąd przy okazji. Pozdrawiam Pana w czarnym CLS, dziś o ~13:20,
    na Bitwy Warszawskiej. Ja rozumiem: telefon, nawigacja, pokrętełko,
    mogą na tyle zająć, że to co na zewnątrz wydaje się nieważne. Ale żeby
    lizać tapicerkę. W dodatku czarną a nie "w budyniu". Pozostaję pod
    wrażeniem do teraz. Tak wiem że nie przeczyta.

    PS2: Czy może ktoś polecić kamerę na kask? Taką żeby dało się z nią
    normalnie jechać. Tak po mieście, dwieściepomieście ;-)

    --
    kakmaratgmaildotcom