  • 61. Data: 2011-03-02 07:17:02
    Temat: Re: dzielenie dysku
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 1 Mar 2011 14:48:11 +0100, Jacek napisał(a):

    > Ogladniete filmy nagrane w jakosci HD kamera z rodzinnych wojazy tez
    > usuwasz???

    Każdy użytkownik komputera jeździ na rodzinne wojaże i posiada kamerę HD

    > Wiesz ile wazy godzinny film HD?

    Jakieś 3gB?

    > Za mlody jestes i ucz sie od starszych.

    Może naucz się kompresować filmy?

    > Jak widzisz to nie tylko moje zdanie z tym podzialem...

    Jak widzisz są różne opcje, każdy ma inne potrzeby i każdemu odpowiada co
    innego.

    --
    marcin

  • 62. Data: 2011-03-02 07:27:21
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Przesmiewca" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No tak, ale ja mialem bardziej na mysli stakie seriale jak
    > Alternatywy 4 czy Zmiennicy, a nie m jak milosc czy klan :)
    >
    > Te pierwsze moge ogladac wielokrotnie, nawet za 20 razem odkrywam tam
    > smaczki i elementy,
    > ktore umykaja jak sie film obejrzy tylko raz czy dwa...i wcale nie musze
    > ich ogladac na okraglo,
    > wystarczy ze wracam do nich raz na pol, czy raz na rok...

    "Smaczki", szczególnie po wielu "przejrzeniach" "przesłuchaniach",
    są również moim zdaniem wyznacznikiem "dobroci"
    filmu, obrazu, muzyki - SZTUKI.

    Artur(m)

  • 63. Data: 2011-03-02 08:02:34
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    "JoteR" <j...@p...pl> napisał(a):

    >Naprawdę? Tak samo się partycjonuje dysk pod Linucha, jak pod Windows XP czy
    >pod Windows 7?

    Mozna tak samo, wiec nie widze wyroznika.

  • 64. Data: 2011-03-02 08:36:01
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 2 Mar 2011 07:40:58 +0100, qwerty napisał(a):

    > Użytkownik "Przemysław Ryk" napisał w wiadomości grup
    ip.info...

    > Rekompresuj.

    Chyba bym oczadział. :)

    [ Ludzie są jak skarpetki. Jeden podobny do drugiego, a do pary nie ]
    [ znajdziesz. (JoeMonster.org) ]

  • 65. Data: 2011-03-02 09:34:27
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Wed, 2 Mar 2011 08:17:02 +0100, zly napisał(a):

> [...]
    >
    > Może naucz się kompresować filmy?

    > Jak widzisz są różne opcje, każdy ma inne potrzeby i każdemu odpowiada co

    Naucz sie partycjonowania dyskow.
    EOT

  • 66. Data: 2011-03-02 09:38:19
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Przemysław Ryk" napisał w wiadomości grup
    o-ip.info...

    > Chyba bym oczadział. :)

    Masz zapchany komin?
    A tak na poważnie - ustawiasz program, aby sam zrobił rekompresję i po
    skończeniu wyłączył komputer. Rano idziesz do pracy to startujesz - wracasz po
    pracy - masz zrobione.

  • 67. Data: 2011-03-02 10:26:02
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 2 Mar 2011 10:38:19 +0100, qwerty napisał(a):

> [...]
    > skończeniu wyłączył komputer. Rano idziesz do pracy to startujesz - wracasz po

    Tylko dlaczego mam tracić na jakości? :)

    [ W życiu nie liczą się tylko ciało i muskuły - ważny jest jeszcze fryz. ]
    [ (Johnny Bravo) ]

  • 68. Data: 2011-03-02 11:17:00
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Przemysław Ryk" napisał w wiadomości grup
    no-ip.info...
    > Tylko dlaczego mam tracić na jakości? :)

    Masz platformę z kanałami HD? Narzekasz tam na jakość? Jak nie to nie zauważysz
    w swoim materiale.

  • 69. Data: 2011-03-02 13:07:36
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Tue, 1 Mar 2011 08:34:05 +0100, "zbigniew" <z...@w...pl> wrote:

    >Proszę praktyków o radę. Kupiłem dysk 500 gb i będę stawiał system.
    >Jak prawidłowo podzielić dysk na partycje żeby mieć porządek i funcjonalne
    >działanie.
    >Zawszę robię kopie systemu więc na jednej partycji będzie sam system i
    >chciałbym też zostawić miejsce ( partycje na kopie systemu).
    >Ile miejsca na programy i dane? Bardzo proszę o wszelkie rady, moje
    >doświadczenie jest małe ,ale chęć nauki duża :)

    Ja bym tak:
    10 GB na /home
    400 GB na /etc
    6 GB na /usr
    reszta podpięta pod /.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 70. Data: 2011-03-02 13:15:39
    Od: "BUNIEK" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    >Ile miejsca na programy i dane? Bardzo proszę o wszelkie rady, moje
    >doświadczenie jest małe ,ale chęć nauki duża :)

    Ja mam taka politykę

    C: 100 GB - 150 system oraz cale oprogramowanie biurowe i narzędziowe
    D: GRY, FILMY, Przekierowanie katalogu domowego i poczty,

    Oddzielny dysk Fizyczny:
    S: (litera dysku w/g uznania) STORAGE/BACKUP (programy instalacyjne/Backup)
    aplikacje do zainstalowania service packi itp itd.Backup katalogów domowych
    Dokumenty zdjęcia pliki danych programu pocztowego i inne niezbędne do
    przywrócenia systemu do stanu używalności (system instaluje na piechotę, nie
    robię kopi samego systemu tylko danych). Do backupu wykorzystuje TimeLine
    Backup który robi kopie danych w locie czyli zmienisz plik lub dograsz to
    dodaje go do kopii z zachowaniem poprzednich wersji w czasie i tak tez można
    je odzyskiwać.
    Idealnie by było jakby dysk S: był dyskiem sieciowym bo zawsze może paść
    zasilacz i pojarać wsio ale forma z dodatkowym dyskiem w jednej budzie jest
    i tak zdecydowanie bezpieczniejsza niż wsio na jednym dysku i brak backupu.

    Buniek