  • 71. Data: 2011-03-02 13:26:06
    Temat: Re: dzielenie dysku
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    "qwerty" <q...@p...fm> napisał(a):

    >Użytkownik "Przemysław Ryk" napisał w wiadomości grup
    .no-ip.info...

    >Masz platformę z kanałami HD? Narzekasz tam na jakość? Jak nie to nie zauważysz
    >w swoim materiale.

    Jak masz nagrany material ze swoimi dziecmi, a one za 20 lat zechca sobie obejrzec
    jak byly male to powiedza - tato, a czemu taka kwasiarska jakosc? no bo synu
    to ze wzgledu na maly dysk/zle rozparcelowanie partycji/moje ignoranctwo w temacie.
    A za 20 lat wieksza rozdzielczosc, inne odbiorniki etc. tylko uwydatnia jaka
    badziewna kopia dysponujesz.
    Jakakolwiek rekompresja materialu video i ponowna kompresja to porazka na maksa,
    Takie rzeczy to sie trzyma w najlepszej z mozliwych jakosci a nie tnie na wielkosc
    jakis plytek dvd czy cd.

  • 72. Data: 2011-03-02 13:44:24
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Przesmiewca" napisał w wiadomości grup
    com...
> [...]
    > to ze wzgledu na maly dysk/zle rozparcelowanie partycji/moje ignoranctwo w

    hahaha. Dobry żart. Czy ciężko pojąć, że ten podział mi odpowiada (wszystko się
    mieści)? Za 20 lat 1080p z bitrate na poziomie 30 Mbit/s to będzie kiepska
    jakość. Odbiorniki UHD będą na śmietnisku. Ile masz nagranego jednorazowego
    materiału? 1,5 h? Więc wychodzi tak 7 Mbit/s (więc dobra jakość przy
    kompresowaniu w 2 przebiegach). Zobacz ile mają trailery filmów

    > A za 20 lat wieksza rozdzielczosc, inne odbiorniki etc. tylko uwydatnia jaka
    > badziewna kopia dysponujesz.

    To czemu nie nagrywasz bez kompresji?

    > Takie rzeczy to sie trzyma w najlepszej z mozliwych jakosci a nie tnie na
    > wielkosc
    > jakis plytek dvd czy cd.

    TO trzymaj na swoim dysku, tylko potem nie biadol, jak padnie.

  • 73. Data: 2011-03-02 13:52:57
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    Że tak zapytam, co poniższe ma wspólnego z pecetami?

  • 74. Data: 2011-03-02 13:59:18
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@N...gazeta.pl>

    Zwykle mam 3-4 partycje i ta systemowa bardzo szybko staje się mała, teraz
    programy mają kilkanaście razy więcej bajtów niż przed laty.

    Na szczęście są dobre programy do zarządzania partycjami (polecam darmowy
    Easeus).

    I raczej rób główne (podstawowe) niż rozszerzone (logiczne) - łatwiej
    odzyskać dane przy awarii.

    -----

    > Jak prawidlowo podzielic dysk na partycje zeby miec porzadek i funcjonalne
    dzialanie.

  • 75. Data: 2011-03-02 14:03:22
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "MC" napisał:

    > To teoretyzowanie czy rzeczywiście coś takiego ci się zdarzyło?

    Poducz się to będziesz wiedział. A zwracając się do drugiej osoby "ci", "ty"
    używa się wielkiej litery. To podstawa kultury osobistej.

    Remek

  • 76. Data: 2011-03-02 14:04:23
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    Rafał Łukawski <r...@l...pl> napisał(a):

    >Że tak zapytam, co poniższe ma wspólnego z pecetami?

    zanim sie nie nauczysz cytowac to sie nie dowiesz

  • 77. Data: 2011-03-02 14:08:34
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "Przemysław Ryk" napisał:

    > Znaczy się, wg Ciebie organizacja rozłożenia danych na dyskach, to kwestia
    > sprzętowa?

    Napisałem, że sprzętowa? Lubisz coś komuś wkładać w usta? Znajdź sobie
    chętnego.

    Remek

  • 78. Data: 2011-03-02 14:10:43
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    "qwerty" <q...@p...fm> napisał(a):

    >hahaha. Dobry żart. Czy ciężko pojąć, że ten podział mi odpowiada (wszystko się
    >mieści)?

    A czy ja gdzies neguje Twoj podzial? Juz napisalem w tym watku,
    ze to indywidualna sprawa dopasowana do charakteru pracy czy wlasnych
    innych preferencji.

    >Za 20 lat 1080p z bitrate na poziomie 30 Mbit/s to będzie kiepska
    >jakość.

    Dlatego juz dzis lepiej zadbac, zeby materialy za x lat odstawaly jakoscia
    jak najmniej. Chyba, ze Ci na nich nie zalezy.

    > Odbiorniki UHD będą na śmietnisku. Ile masz nagranego jednorazowego
    >materiału? 1,5 h? Więc wychodzi tak 7 Mbit/s (więc dobra jakość przy
    >kompresowaniu w 2 przebiegach). Zobacz ile mają trailery filmów

    Przypominam, ze rozmawialismy o rekompresji.

    >To czemu nie nagrywasz bez kompresji?

    Bo sa formaty z kompresja bezstratna.

    >TO trzymaj na swoim dysku, tylko potem nie biadol, jak padnie.

    Nie trzymam tego na dysku, tylko dyskach. Po drugie
    mozna trzymac tez na dvd, ale kto kaze ze 1dvd=caly material?

  • 79. Data: 2011-03-02 14:11:08
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "JoteR" napisał:

    > Naprawdę? Tak samo się partycjonuje dysk pod Linucha, jak pod Windows XP
    czy
    > pod Windows 7?

    Czy ktoś tu pytał JAK się partycjonuje??? Przestań wreszcie się odsłaniać i
    weź lecytynę.

    Remek

  • 80. Data: 2011-03-02 14:22:12
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Remek" <d...@g...com> napisał w wiadomości

    > Poducz się to będziesz wiedział. A zwracając się do drugiej osoby "ci",
    > "ty"
    > używa się wielkiej litery. To podstawa kultury osobistej.

    Skoro zmieniasz temat to znaczy, że teoretyzujesz. Dziękuję za miła
    pogawędkę.