  • 11. Data: 2011-05-23 13:11:06
    Temat: Re: dwusuw a czretosuw
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 23 May 2011 14:51:14 +0200) ktos podajacy sie za Roman Niewiarowski
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Ale podwanie oleju z dozownika utrudnia zatarcie przy 'hamowaniu
    > silnikiem' w 2t.

    Tak samo jak trzeba pamietac o dolaniu oleju po tankowaniu tak samo o nie
    hamowaniu silnikiem przy zjezdzaniu z gory na przyklad :)

    Gdyby nie to, ze mialem podejrzenia co do dozwonika w DT to bym go
    zostawil na swoim miejscu. Sprawny dozownik na pewno jest lepszy niz
    reczne mieszanie. Ale niesprawny moze narobic tyle klopotow, ze juz wole
    mieszac :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 12. Data: 2011-06-03 19:30:03
    Od: Rafał Tomaszewski <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-23 16:11, Piotr Klimek pisze:

> [...]

    a jak się hamuje silnikiem w 2t, da się w ogóle??????????

    chłopaki dajcie spokój przy odpowiednim dbaniu czy 2t czy 4t to serwis
    jeden huj

    rozpatrując zakup dwuciach lub czteropaka zwraca się uwagę na coś
    zupełnie innego. To tak jakby porównywac lustro analogowe do cyfrowego:)

    Znam takich co mieli 4t i wrócili do 2t bo tak wolą i odwrotnie i żaden
    z nich nie uzasadniał to kosztami remontu silnika bo to nie jest argument.

    pozdrawiam
    Rafał
    250sxf
    250excf
    450exc

  • 13. Data: 2011-06-03 19:53:47
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 03 Jun 2011 22:30:03 +0300) ktos podajacy sie za Rafał Tomaszewski
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > a jak się hamuje silnikiem w 2t, da się w ogóle??????????

    Nie da sie, stad ten cudzyslow. Chodzilo mi o jazde z gory z zamknietym
    gazem na przyklad.