eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle › Kawasaki EN500 - gazniki (ER5, KLX)
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 7

  • 1. Data: 2011-05-18 20:23:55
    Temat: Kawasaki EN500 - gazniki (ER5, KLX)
    Od: lesor <l...@o...pl>

    Kalispera, sprawa jest taka:
    Na stole sa gazniki do EN500 Kawasaki, byc moze identycznie jest w ER5
    czy KLX-ie.
    Gazniki maja dwa przylacza, jak na zdjeciach:
    http://tnij.com/karburatory_EN500
    Do czego jest przewod przezroczysty?

    Jak sie uporac z gumami z airboxu? Nalozyc je to jest mordega a po
    chwili i tak sie zsuwaja.


    --
    pozdrawiam, lesor
    cb1300, c1


  • 2. Data: 2011-05-18 20:31:11
    Temat: Re: Kawasaki EN500 - gazniki (ER5, KLX)
    Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Dnia 18-05-2011 o 22:23:55 lesor <l...@o...pl> napisał(a):

    > Kalispera, sprawa jest taka:
    > Na stole sa gazniki do EN500 Kawasaki, byc moze identycznie jest w ER5
    > czy KLX-ie.
    > Gazniki maja dwa przylacza, jak na zdjeciach:
    > http://tnij.com/karburatory_EN500
    > Do czego jest przewod przezroczysty?
    >
    > Jak sie uporac z gumami z airboxu? Nalozyc je to jest mordega a po
    > chwili i tak sie zsuwaja.

    ta przezroczysta rurka to odpowietrzenie komory pływakowej

    jak gumy twarde to je ugotować i dać mocniejsze cybanty

    pozdrawiam


  • 3. Data: 2011-05-18 20:39:48
    Temat: Re: Kawasaki EN500 - gazniki (ER5, KLX)
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-05-18 22:23, lesor pisze:
    > Kalispera, sprawa jest taka:
    > Na stole sa gazniki do EN500 Kawasaki, byc moze identycznie jest w ER5
    > czy KLX-ie.
    > Gazniki maja dwa przylacza, jak na zdjeciach:
    > http://tnij.com/karburatory_EN500
    > Do czego jest przewod przezroczysty?

    Przelew, ma isc na glebe.

    >
    > Jak sie uporac z gumami z airboxu? Nalozyc je to jest mordega a po
    > chwili i tak sie zsuwaja.

    Podgrzac az zmiekna (ja wrzucam na chwile do goracej wody) i szybko je
    porzadnie skrecic. A jesli sie nie da to kupic nowe.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/


  • 4. Data: 2011-05-18 21:07:33
    Temat: Re: Kawasaki EN500 - gazniki (ER5, KLX)
    Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Dnia 18-05-2011 o 22:39:48 Kuczu <q...@g...com> napisał(a):

    > W dniu 2011-05-18 22:23, lesor pisze:
    >> Kalispera, sprawa jest taka:
    >> Na stole sa gazniki do EN500 Kawasaki, byc moze identycznie jest w ER5
    >> czy KLX-ie.
    >> Gazniki maja dwa przylacza, jak na zdjeciach:
    >> http://tnij.com/karburatory_EN500
    >> Do czego jest przewod przezroczysty?
    >
    > Przelew, ma isc na glebe.

    przelew to masz z tych pipków w komorach pływakowych na dole. i te rurki
    mają iść w glebe. a odpowietrzenie ma iść w góre, gdzieś gdzie jest mało
    syfu

    pozdrawiam


  • 5. Data: 2011-05-18 21:11:45
    Temat: Re: Kawasaki EN500 - gazniki (ER5, KLX)
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-05-18 23:07, Gr4N4c1K pisze:
    > Dnia 18-05-2011 o 22:39:48 Kuczu <q...@g...com> napisał(a):
    >
    >> W dniu 2011-05-18 22:23, lesor pisze:
    >>> Kalispera, sprawa jest taka:
    >>> Na stole sa gazniki do EN500 Kawasaki, byc moze identycznie jest w ER5
    >>> czy KLX-ie.
    >>> Gazniki maja dwa przylacza, jak na zdjeciach:
    >>> http://tnij.com/karburatory_EN500
    >>> Do czego jest przewod przezroczysty?
    >>
    >> Przelew, ma isc na glebe.
    >
    > przelew to masz z tych pipków w komorach pływakowych na dole. i te rurki
    > mają iść w glebe. a odpowietrzenie ma iść w góre, gdzieś gdzie jest mało
    > syfu

    Sam jestes pipek. Krocce na spodzie komor plywakowych to spusty paliwa z
    komor. Leci z nich jest odkrecisz srubki spustowe. W tych gaznikach
    przelewy i odpowietrzenia to wlasciwie jedno. W normalnej sytuacji
    wyrownuje sie nimi cisnienie nad paliwem a w razie wywrotki paliwo
    cieknie nimi na glebe a nie na goracy silnik.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/


  • 6. Data: 2011-05-18 21:23:05
    Temat: Re: Kawasaki EN500 - gazniki (ER5, KLX)
    Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Dnia 18-05-2011 o 23:11:45 Kuczu <q...@g...com> napisał(a):

    >>> Przelew, ma isc na glebe.
    >>
    >> przelew to masz z tych pipków w komorach pływakowych na dole. i te rurki
    >> mają iść w glebe. a odpowietrzenie ma iść w góre, gdzieś gdzie jest mało
    >> syfu
    >
    > Sam jestes pipek. Krocce na spodzie komor plywakowych to spusty paliwa z
    > komor. Leci z nich jest odkrecisz srubki spustowe. W tych gaznikach
    > przelewy i odpowietrzenia to wlasciwie jedno. W normalnej sytuacji
    > wyrownuje sie nimi cisnienie nad paliwem a w razie wywrotki paliwo
    > cieknie nimi na glebe a nie na goracy silnik.

    ekhm... ja sobie wypraszam...

    nie wiem czy wiesz ale w komorze pływakowej jest taka rurka która
    normalnie wystaje ponad poziom paliwa i jest połączona z tym pipkiem. jak
    paliwo zbytnio przekroczy dopuszczalny poziom to sobie tą rurką wnętrze
    opuści przez pipek na zewnątrz. a dodatkowo z tym pipkiem i rurką jest
    możliwość opróżnienia całkowitego poprzez odkręcenie (a w zasadzie
    poluzowanie o obrót-dwa) wspomnianej przez Cię śrubki.

    pozdrawiam


  • 7. Data: 2011-05-19 04:29:05
    Temat: Re: Kawasaki EN500 - gazniki (ER5, KLX)
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-05-18 23:23, Gr4N4c1K pisze:
    > Dnia 18-05-2011 o 23:11:45 Kuczu <q...@g...com> napisał(a):
    >
    >>>> Przelew, ma isc na glebe.
    >>>
    >>> przelew to masz z tych pipków w komorach pływakowych na dole. i te rurki
    >>> mają iść w glebe. a odpowietrzenie ma iść w góre, gdzieś gdzie jest mało
    >>> syfu
    >>
    >> Sam jestes pipek. Krocce na spodzie komor plywakowych to spusty paliwa
    >> z komor. Leci z nich jest odkrecisz srubki spustowe. W tych gaznikach
    >> przelewy i odpowietrzenia to wlasciwie jedno. W normalnej sytuacji
    >> wyrownuje sie nimi cisnienie nad paliwem a w razie wywrotki paliwo
    >> cieknie nimi na glebe a nie na goracy silnik.
    >
    > ekhm... ja sobie wypraszam...
    >
    > nie wiem czy wiesz ale w komorze pływakowej jest taka rurka która
    > normalnie wystaje ponad poziom paliwa i jest połączona z tym pipkiem.
    > jak paliwo zbytnio przekroczy dopuszczalny poziom to sobie tą rurką
    > wnętrze opuści przez pipek na zewnątrz. a dodatkowo z tym pipkiem i
    > rurką jest możliwość opróżnienia całkowitego poprzez odkręcenie (a w
    > zasadzie poluzowanie o obrót-dwa) wspomnianej przez Cię śrubki.

    Masz racje. Ale to zalezy akurat od typu gaznika. Jedne maja rurkie a
    inne nie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: