-
1. Data: 2011-05-18 20:23:55
Temat: Kawasaki EN500 - gazniki (ER5, KLX)
Od: lesor <l...@o...pl>
Kalispera, sprawa jest taka:
Na stole sa gazniki do EN500 Kawasaki, byc moze identycznie jest w ER5
czy KLX-ie.
Gazniki maja dwa przylacza, jak na zdjeciach:
http://tnij.com/karburatory_EN500
Do czego jest przewod przezroczysty?
Jak sie uporac z gumami z airboxu? Nalozyc je to jest mordega a po
chwili i tak sie zsuwaja.
--
pozdrawiam, lesor
cb1300, c1
-
2. Data: 2011-05-18 20:31:11
Temat: Re: Kawasaki EN500 - gazniki (ER5, KLX)
Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>
Dnia 18-05-2011 o 22:23:55 lesor <l...@o...pl> napisał(a):
> Kalispera, sprawa jest taka:
> Na stole sa gazniki do EN500 Kawasaki, byc moze identycznie jest w ER5
> czy KLX-ie.
> Gazniki maja dwa przylacza, jak na zdjeciach:
> http://tnij.com/karburatory_EN500
> Do czego jest przewod przezroczysty?
>
> Jak sie uporac z gumami z airboxu? Nalozyc je to jest mordega a po
> chwili i tak sie zsuwaja.
ta przezroczysta rurka to odpowietrzenie komory pływakowej
jak gumy twarde to je ugotować i dać mocniejsze cybanty
pozdrawiam
-
3. Data: 2011-05-18 20:39:48
Temat: Re: Kawasaki EN500 - gazniki (ER5, KLX)
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2011-05-18 22:23, lesor pisze:
> Kalispera, sprawa jest taka:
> Na stole sa gazniki do EN500 Kawasaki, byc moze identycznie jest w ER5
> czy KLX-ie.
> Gazniki maja dwa przylacza, jak na zdjeciach:
> http://tnij.com/karburatory_EN500
> Do czego jest przewod przezroczysty?
Przelew, ma isc na glebe.
>
> Jak sie uporac z gumami z airboxu? Nalozyc je to jest mordega a po
> chwili i tak sie zsuwaja.
Podgrzac az zmiekna (ja wrzucam na chwile do goracej wody) i szybko je
porzadnie skrecic. A jesli sie nie da to kupic nowe.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
-
4. Data: 2011-05-18 21:07:33
Temat: Re: Kawasaki EN500 - gazniki (ER5, KLX)
Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>
Dnia 18-05-2011 o 22:39:48 Kuczu <q...@g...com> napisał(a):
> W dniu 2011-05-18 22:23, lesor pisze:
>> Kalispera, sprawa jest taka:
>> Na stole sa gazniki do EN500 Kawasaki, byc moze identycznie jest w ER5
>> czy KLX-ie.
>> Gazniki maja dwa przylacza, jak na zdjeciach:
>> http://tnij.com/karburatory_EN500
>> Do czego jest przewod przezroczysty?
>
> Przelew, ma isc na glebe.
przelew to masz z tych pipków w komorach pływakowych na dole. i te rurki
mają iść w glebe. a odpowietrzenie ma iść w góre, gdzieś gdzie jest mało
syfu
pozdrawiam
-
5. Data: 2011-05-18 21:11:45
Temat: Re: Kawasaki EN500 - gazniki (ER5, KLX)
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2011-05-18 23:07, Gr4N4c1K pisze:
> Dnia 18-05-2011 o 22:39:48 Kuczu <q...@g...com> napisał(a):
>
>> W dniu 2011-05-18 22:23, lesor pisze:
>>> Kalispera, sprawa jest taka:
>>> Na stole sa gazniki do EN500 Kawasaki, byc moze identycznie jest w ER5
>>> czy KLX-ie.
>>> Gazniki maja dwa przylacza, jak na zdjeciach:
>>> http://tnij.com/karburatory_EN500
>>> Do czego jest przewod przezroczysty?
>>
>> Przelew, ma isc na glebe.
>
> przelew to masz z tych pipków w komorach pływakowych na dole. i te rurki
> mają iść w glebe. a odpowietrzenie ma iść w góre, gdzieś gdzie jest mało
> syfu
Sam jestes pipek. Krocce na spodzie komor plywakowych to spusty paliwa z
komor. Leci z nich jest odkrecisz srubki spustowe. W tych gaznikach
przelewy i odpowietrzenia to wlasciwie jedno. W normalnej sytuacji
wyrownuje sie nimi cisnienie nad paliwem a w razie wywrotki paliwo
cieknie nimi na glebe a nie na goracy silnik.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
-
6. Data: 2011-05-18 21:23:05
Temat: Re: Kawasaki EN500 - gazniki (ER5, KLX)
Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>
Dnia 18-05-2011 o 23:11:45 Kuczu <q...@g...com> napisał(a):
>>> Przelew, ma isc na glebe.
>>
>> przelew to masz z tych pipków w komorach pływakowych na dole. i te rurki
>> mają iść w glebe. a odpowietrzenie ma iść w góre, gdzieś gdzie jest mało
>> syfu
>
> Sam jestes pipek. Krocce na spodzie komor plywakowych to spusty paliwa z
> komor. Leci z nich jest odkrecisz srubki spustowe. W tych gaznikach
> przelewy i odpowietrzenia to wlasciwie jedno. W normalnej sytuacji
> wyrownuje sie nimi cisnienie nad paliwem a w razie wywrotki paliwo
> cieknie nimi na glebe a nie na goracy silnik.
ekhm... ja sobie wypraszam...
nie wiem czy wiesz ale w komorze pływakowej jest taka rurka która
normalnie wystaje ponad poziom paliwa i jest połączona z tym pipkiem. jak
paliwo zbytnio przekroczy dopuszczalny poziom to sobie tą rurką wnętrze
opuści przez pipek na zewnątrz. a dodatkowo z tym pipkiem i rurką jest
możliwość opróżnienia całkowitego poprzez odkręcenie (a w zasadzie
poluzowanie o obrót-dwa) wspomnianej przez Cię śrubki.
pozdrawiam
-
7. Data: 2011-05-19 04:29:05
Temat: Re: Kawasaki EN500 - gazniki (ER5, KLX)
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2011-05-18 23:23, Gr4N4c1K pisze:
> Dnia 18-05-2011 o 23:11:45 Kuczu <q...@g...com> napisał(a):
>
>>>> Przelew, ma isc na glebe.
>>>
>>> przelew to masz z tych pipków w komorach pływakowych na dole. i te rurki
>>> mają iść w glebe. a odpowietrzenie ma iść w góre, gdzieś gdzie jest mało
>>> syfu
>>
>> Sam jestes pipek. Krocce na spodzie komor plywakowych to spusty paliwa
>> z komor. Leci z nich jest odkrecisz srubki spustowe. W tych gaznikach
>> przelewy i odpowietrzenia to wlasciwie jedno. W normalnej sytuacji
>> wyrownuje sie nimi cisnienie nad paliwem a w razie wywrotki paliwo
>> cieknie nimi na glebe a nie na goracy silnik.
>
> ekhm... ja sobie wypraszam...
>
> nie wiem czy wiesz ale w komorze pływakowej jest taka rurka która
> normalnie wystaje ponad poziom paliwa i jest połączona z tym pipkiem.
> jak paliwo zbytnio przekroczy dopuszczalny poziom to sobie tą rurką
> wnętrze opuści przez pipek na zewnątrz. a dodatkowo z tym pipkiem i
> rurką jest możliwość opróżnienia całkowitego poprzez odkręcenie (a w
> zasadzie poluzowanie o obrót-dwa) wspomnianej przez Cię śrubki.
Masz racje. Ale to zalezy akurat od typu gaznika. Jedne maja rurkie a
inne nie.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/