  • 11. Data: 2011-06-21 15:18:28
    Temat: Re: dwie połówki bmw...
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > No wlasnie, czy oni siedzieli z tylu? Przod wyglada na calkiem sprawny,
    > jeszcze by pospawal z jakiegos trupa po brytyjskim zlomie.

    Spoko. Zlom do zlomu dobrze sie spawa. Albo zanitowac na zakladke.

  • 12. Data: 2011-06-21 20:05:31
    Od: Bassteq <b...@o...pl>

    Albercik wrote:
    > http://www.tvn24.pl/-1,1707669,0,1,z-bmw-zostala-pol
    owa,wiadomosc.html

    > wersja skrócona:
    > http://tiny.pl/hf4hw

    Ja nie prokurator ale wnioskuję że trupy z tyłu siedzieli. Musiała być
    okazja kupić to BMW penie ...
    Kolejna przestroga przed "okazjami z niemiec". Nie ubliżając Niemcom.

    [i] :(
    Bassteq

  • 13. Data: 2011-06-21 22:54:23
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Ja nie prokurator ale wnioskuję że trupy z tyłu siedzieli. Musiała być
    > okazja kupić to BMW penie ...
    > Kolejna przestroga przed "okazjami z niemiec". Nie ubliżając Niemcom.

    A kierowali za pomocą lejców z tylnych siedzeń ?
    WOJO

  • 14. Data: 2011-06-22 09:11:26
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    W dniu 21-06-2011 22:54, WOJO pisze:

    > A kierowali za pomocą lejców z tylnych siedzeń ?
    > WOJO

    ofiary mogły być pasażerami?

  • 15. Data: 2011-06-23 00:08:00
    Od: " BrunoJ" <b...@g...pl>

    Albercik <n...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    owa,wiadomosc.html

    > wersja skrĂłcona:
    > http://tiny.pl/hf4hw
    >
    > Nie widaÄ&#65533; co prawda zbyt wiele na filmiku, ale uszkodzenia
    pozostaĹ&#65533;ych
    > samochodĂłw nie sÄ&#65533; jakieĹ&#65533; koszmarne..(pasaĹźerowie opla i autobusu
    nie
    > odnieĹ&#65533;li powaĹźnych obraĹźeĹ&#65533;)
    > Ot taka sobie wiÄ&#65533;ksza stĹ&#65533;uczka gdzie to "super wypasiona,
    bezwypadkowa
    > fura od dziadka z Niemiec" siÄ&#65533; rozpadaĹ&#65533;a zabijajÄ&#65533;c dwĂłch
    To ja jeszcze, jako lokalny, dodam ze auto bardzo swieza rejestracje,
    ktokolwiek jechal tym autem, dopiero co je kupil/przerejestrowal.
    A co do rozpadniecia to moze spawane a moze nie, wyglada ze zaladowalo prawa
    strona w autobus z duza predkoscia, to sie rozcielo na kawalki. Ale kto tam wie...

    --
    pozdr
    Bruno, Bydg