  • 1. Data: 2011-06-21 08:57:30
    Temat: Trasa Częstochowa - Siedlce
    Od: Daniel <d...@n...ma.pl>

    Witam,

    W piątek muszę pojechać z Częstochowy do Siedlec. Do tej pory jeździłem
    DK1 do Piotrkowa, później 8-ką do Mszczonowa, gdzie zjeżdżałem na drogę
    nr 50, następnie przez Grójec aż do Mińska Mazowieckiego, gdzie
    odbijałem na DK2 i tak do Siedlec.
    Z racji tego, że obecnie 8-ka jest mocno rozkopana i jazda tamtędy nie
    należy do przyjemności myślę jak ten plac budowy ominąć. Czy następująca
    trasa będzie sensowna: W Piotrkowie zjazd na DK12, w Skrzyńsku zjazd na
    DK48, w Białobrzegach zjazd na S7 aż do Grócja, gdzie wracam na znaną
    już DK50: http://42.pl/u/2C2u_trasa_Czestochowa_Siedlce

    Pozdrawiam
    Daniel

  • 2. Data: 2011-06-26 23:24:19
    Temat: Re: Trasa Częstochowa - Siedlce
    Od: Daniel <d...@d...poczta.onet.delete.pl>

    Witam,

    Zdecydowanie objazd przez Opoczno był złym pomysłem. Zaraz za Piotrkowem
    a przed Sulejowem wahadełko i ponad 1h stania w korku, bo panowie od
    kierowania ruchem (dwóch panów z lizakami z ekipy budowlanej) puszczało
    samochody jak im się podobało (korek w stronę Piotrkowa był tylko
    15-minutowy). Dalej korkowało się już tylko w Mińsku na zwężce.

    Pozdrawiam
    Daniel