  • 1. Data: 2011-06-21 09:23:13
    Temat: dwie połówki bmw...
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    http://www.tvn24.pl/-1,1707669,0,1,z-bmw-zostala-pol
    owa,wiadomosc.html

    wersja skrócona:
    http://tiny.pl/hf4hw

    Nie widać co prawda zbyt wiele na filmiku, ale uszkodzenia pozostałych
    samochodów nie są jakieś koszmarne..(pasażerowie opla i autobusu nie
    odnieśli poważnych obrażeń)
    Ot taka sobie większa stłuczka gdzie to "super wypasiona, bezwypadkowa
    fura od dziadka z Niemiec" się rozpadała zabijając dwóch swoich pasażerów.

  • 2. Data: 2011-06-21 11:19:20
    Temat: Re: dwie połówki bmw...
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    http://www.alert24.pl/alert24/51,99701,9820249.html?
    i=6

    tu sa zdjecia lepsze.

    spawany z 2....
    zobaczcie na prog - odpadl z idealnie rowna linia

  • 3. Data: 2011-06-21 11:19:22
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 21-06-2011 09:23, Albercik pisze:

    > Ot taka sobie większa stłuczka gdzie to "super wypasiona, bezwypadkowa
    > fura od dziadka z Niemiec" się rozpadała zabijając dwóch swoich pasażerów.

    Sama się nie rozpadła i bez przyczyny ;)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 4. Data: 2011-06-21 11:41:06
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Ot taka sobie większa stłuczka gdzie to "super wypasiona, bezwypadkowa
    > fura od dziadka z Niemiec" się rozpadała zabijając dwóch swoich pasażerów.

    Czy w takim przypadku, gdzie istnieje duże prawdopodobieństwo, że samochód
    miał bogatą przeszłość ktokolwiek cokolwiek z tym zrobi?
    Tzn. sprawdzi importera, poprzednich właścicieli, ubezpieczalnie itp -
    cokolwiek, czy po prostu "zbyt wysoka prędkość" i do statystyk?

  • 5. Data: 2011-06-21 11:54:48
    Od: Paul <e...@e...com>

    W dniu 2011-06-21 11:41, CeSaR pisze:

    > Czy w takim przypadku, gdzie istnieje du?e prawdopodobienstwo, ?e samochód
    > mia? bogat? przesz?o?ae ktokolwiek cokolwiek z tym zrobi?
    > Tzn. sprawdzi importera, poprzednich w?a?cicieli, ubezpieczalnie itp -
    > cokolwiek, czy po prostu "zbyt wysoka predko?ae" i do statystyk?

    zapamiętaj sobie wreszcie raz na zawsze - są tylko dwie przyczyny
    wypadków - alkohol i prędkość.
    Nie ma innych, a kto mówi inaczej ten kłamie.
    alkohol - gdybyś nie pił, to wcześniej byś wsiadł do auta i nie byłbyś w
    miejscu wypadku o nieodpowiednim czasie
    prędkość - gdybyś się nie poruszał, tylko stał w miejscu, to by wypadku
    nie było.
    stan dróg, samochodów itp nie mają żadnego znaczenia.

  • 6. Data: 2011-06-21 11:56:01
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 21/06/2011 10:54, Paul wrote:

> [...]
    > nie było.
    > stan dróg, samochodów itp nie mają żadnego znaczenia.

    Poniekąd masz rację, bo myślący człowiek wiedząc, że jedzie po dziurawej
    drodze kiepskim samochodem dostosowuje prędkość do warunków. Idiota
    zapierdala jakby miał 911tkę na autobanie, a potem płacze że wszystko
    przez koleiny.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 7. Data: 2011-06-21 12:02:21
    Od: Paul <e...@e...com>

    W dniu 2011-06-21 11:56, kamil pisze:

> [...]
    > drodze kiepskim samochodem dostosowuje prędkość do warunków. Idiota
    > zapierdala jakby miał 911tkę na autobanie, a potem płacze że wszystko

    oczywiście i dlatego należy inwestować w fotoradary i bramki
    sprawdzające prędkość, a nie w drogi, przecież to jest oczywiste.

  • 8. Data: 2011-06-21 14:14:40
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > oczywiście i dlatego należy inwestować w fotoradary i bramki
    > sprawdzające prędkość, a nie w drogi, przecież to jest oczywiste.

    Mnie chodzi bardziej o to ze o ile przyczyna wypadku mogla byc predkosc lub
    zwykle "kozaczenie" o tyle skutki samego wypadku bylyby zupelnie inne gdyby
    samochod nie byl skladany z klockow LEGO.
    I czy to ktokolwiek bedzie drazyl czy nie.

  • 9. Data: 2011-06-21 15:03:33
    Od: "White Power " <l...@g...pl>

    CeSaR <a...@m...com> napisał(a):

> [...]
    > samochod nie byl skladany z klockow LEGO.
    > I czy to ktokolwiek bedzie drazyl czy nie.

    Zapewne zaliczenie pinbala na autostradzie przy prędkości 120 skończyło by się
    tak samo, a wiele razy bywa ze samochód jest pognieciony ale ludzie w środku
    cali. Za coś takiego powinien na dzień dobry przychodzić prokurator. Prędkość
    prędkością ale samochody MUSZĄ spełniać pewne warunki a puzzle warunków
    zadnych nie spełniają.

  • 10. Data: 2011-06-21 15:11:34
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    No wlasnie, czy oni siedzieli z tylu? Przod wyglada na calkiem sprawny,
    jeszcze by pospawal z jakiegos trupa po brytyjskim zlomie.

    --
    Pozdr