  • 1. Data: 2010-10-20 15:16:14
    Temat: dvb-t?
    Od: "sowa" <m...@p...onet.pl>

    witam,
    co jest mi potrzebne - jesli tv ma wbudowany dekoder dvb-t- zeby korzystac z
    programow nadawanych z pkin w warszawie? (odleglosc ok. 25km)
    dziekuje
    pzdrw

  • 2. Data: 2010-10-20 15:37:36
    Temat: Re: dvb-t?
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    sowa wrote:
    > witam,
    > co jest mi potrzebne - jesli tv ma wbudowany dekoder dvb-t- zeby
    > korzystac z programow nadawanych z pkin w warszawie? (odleglosc ok.
    > 25km)

    kompletną antenę, kabel antenowy, wtyk antenowy i instrukcje obsługi do
    telewizora, tam na pewno opisane jest jak wyszukuje sie kanały tv cyfrowej.

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 3. Data: 2010-10-20 16:05:54
    Od: "sowa" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "VSS" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
    > kompletną antenę,

    "zwykla" antene? taka jakiej uzywa sie do odbioru tv analogowej?

    jest opcja zeby byla wewnetrzna?

    >kabel antenowy,
    "normalny" koncentryk?

    > instrukcje obsługi do telewizora, tam na pewno opisane jest jak wyszukuje
    > sie kanały tv
    > cyfrowej.

    ooo to juz mam jeden element :)

    dzieki
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-10-20 16:32:14
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    sowa wrote:
    > Użytkownik "VSS" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > "zwykla" antene? taka jakiej uzywa sie do odbioru tv analogowej?

    fachowcy twierdzą, że antena "analogowa" nie rózni się niczym w stosunku do
    "cyfrowej", w przeciwieństwie do sprzedawców z allegro którzy wciskają
    ciemnotę sprzedając anteny "cyfrowe".

    > jest opcja zeby byla wewnetrzna?

    wątpię aby z 25 km odebrać sygnał z anteny wewnetrznej, ale nie jest to
    niemozliwe w pewnych warunkach antenowych.

    > "normalny" koncentryk?

    hehehe, nie, "cyfrowy", żartowałem. oczywiście, że zwykły, byle porządny

    jest pierwszy sukces :)

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 5. Data: 2010-10-20 17:26:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "sowa" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > witam,
    > co jest mi potrzebne - jesli tv ma wbudowany dekoder dvb-t- zeby korzystac
    > programow nadawanych z pkin w warszawie? (odleglosc ok. 25km)

    A czemu akurat z PKiN?
    Z Raszyna masz to samo w dużo większej mocy.

    Potrzebujesz tylko anteny, przy tej odległości wystarczy nawet zwykła siatka
    na zewnątrz.

  • 6. Data: 2010-10-20 17:26:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "VSS" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > "zwykla" antene? taka jakiej uzywa sie do odbioru tv analogowej?
    >
    > jest opcja zeby byla wewnetrzna?

    Mała przy tej odległości i mocy nadajnika.
    Ale spróbować można, może choć mux-2 złapiesz.

  • 7. Data: 2010-10-20 17:36:24
    Od: "sowa" <m...@p...onet.pl>

    wiadomości news:i9n8n8$o7r$1@news.onet.pl...
    > A czemu akurat z PKiN?
    > Z Raszyna masz to samo w dużo większej mocy.

    nie wiedzialem, ze w Raszynie tez jest nadajnik ...

    bedzie blizej ;]
    juz tylko ca. 20km

    > Potrzebujesz tylko anteny, przy tej odległości wystarczy nawet zwykła
    > siatka na zewnątrz.

    czyli pozostaje jutro zakupic antene siatkowa (bedzie ok?
    http://allegro.pl/antena-siatkowa-pl-producent-wzm91
    02-zasilacz-20m-i1264786790.html,),
    zasilacz mi potrzebny?
    zarobic kabel i
    podlaczyc do tv... a dalej to juz ... instrukcja :)

    dziekuje
    pozdrawiam

  • 8. Data: 2010-10-20 17:39:13
    Od: "sowa" <m...@p...onet.pl>

    wiadomości news:i9n8oi$odh$1@news.onet.pl...

    > Ale spróbować można, może choć mux-2 złapiesz.

    jakby to.... nie do konca rozumiem o czym piszesz ;]
    doczytalem, ze chodzi o 2 multipleks, ale... coz ... niewiele mi to mowi ;(

    mozesz mi napisac co bede mogl odbierac?
    i w jakiej jakosci to bedzie?
    dziekuje
    pozdrawiam

  • 9. Data: 2010-10-20 17:42:59
    Od: "jimmy29" <j...@t...pl>

> [...]
    > zasilacz mi potrzebny?
    > zarobic kabel i
    > podlaczyc do tv... a dalej to juz ... instrukcja :)

    Jeżeli jest wzmacniacz to i zasilacz musi być :)

  • 10. Data: 2010-10-20 17:44:47
    Od: "sowa" <m...@p...onet.pl>

    > mozesz mi napisac co bede mogl odbierac?
    > i w jakiej jakosci to bedzie?

    zapewne powinienem napisac jaki tv... wybaczcie...
    samsung PS50C430

    pozdrawiam