  • 1. Data: 2010-10-20 16:36:35
    Temat: ogladalność
    Od: noy <j...@k...mati.com.pl>

    Odwiedziwszy polecana tu stronę
    http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvp-1-znow-lide
    rem-tvn-24-ucieka-tvp-info

    zatrzymałem się na tabeli oglądalności programów

    TNS OBOP 11.10 - 17.10 04.10 - 10.10
    Lp. Stacja Udziały (%) Udziały (%)
    1 TVP1 18,34 17,92
    2 TVP2 15,14 15,59
    3 TVN 14,95 15,30
    4 Polsat 14,46 14,45
    5 TVN 24 4,88 4,29
    6 TVP INFO 4,27 4,11
    7 TV4 2,44 2,38
    8 TVN Siedem 1,73 1,68
    9 TV Puls 1,17 1,13
    10 Polsat 2 0,87 0,86

    Jak widać większość programów jest FTA (naziemnie/sat)
    Nie wiem po co płacimy te wszystkie kontrakty C+,N,CP oraz kablówki)
    jak i tak większość ogląda programy które są za free

    J/P

  • 2. Data: 2010-10-20 16:54:53
    Temat: Re: ogladalność
    Od: "MaW" <n...@a...bbb>

    Użytkownik "noy" <j...@k...mati.com.pl> napisał w wiadomości
    ..
[...]

    źle interpretujesz wyniki. To są wyniki dla oglądalności wsód wszystkich - a
    abonenci c+/N,PC to tylko skromny wycinek całości. Innymi słowy na jednego
    pasjonata C+ przypada np. 10 emerytów oglądających wyłącznie tv naziemne - i
    stąd takie wyniki

    Gdybys zobaczyl wyniki badań wśród abonetów kanałów płatnych zapewne wyniki
    byłyby ciut inne

    MaW

  • 3. Data: 2010-10-20 17:28:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    >Nie wiem po co płacimy te wszystkie kontrakty C+,N,CP oraz kablówki)
    >jak i tak większość ogląda programy które są za free

    A te wyniki są skorygowane o dostępność programów?
    Bo jak nie, to nie dziwota że wygrywają te, do których dostęp mają wszyscy
    za darmo.

  • 4. Data: 2010-10-20 17:40:53
    Od: "jimmy29" <j...@t...pl>

[...]

    Podobno statystyczny polak nie istnieje....

  • 5. Data: 2010-10-21 06:41:47
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Nie wiem po co płacimy te wszystkie kontrakty C+,N,CP oraz
    > kablówki)
    > jak i tak większość ogląda programy które są za free

    A Ty oglądasz to co Cię interesuje czy to co ogląda
    większość?

  • 6. Data: 2010-10-21 07:16:10
    Od: PaPi <...@...3>

    > Jak widać większość programów jest FTA (naziemnie/sat)
    > Nie wiem po co płacimy te wszystkie kontrakty C+,N,CP oraz kablówki)
    > jak i tak większość ogląda programy które są za free

    Z ww. ogladam tylko TVN24, ktory nijak nie jest FTA.
    Poza nimi planete, NG, NG Wild, Discovery Historia, Mini mini oraz Zen TV.
    Mozna gdzies te kanaly ogladac FTA ?

  • 7. Data: 2010-10-21 07:50:38
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 20-10-2010 o 18:36:35 noy <j...@k...mati.com.pl> napisał(a):

    > TNS OBOP 11.10 - 17.10 04.10 - 10.10
    > Lp. Stacja Udziały (%) Udziały (%)
    > 1 TVP1 18,34 17,92
    > 2 TVP2 15,14 15,59
    > 3 TVN 14,95 15,30
    > 4 Polsat 14,46 14,45
    > 5 TVN 24 4,88 4,29
    > 6 TVP INFO 4,27 4,11
    > 7 TV4 2,44 2,38
    > 8 TVN Siedem 1,73 1,68
    > 9 TV Puls 1,17 1,13
    > 10 Polsat 2 0,87 0,86

    razem:
    78,25 77,71
    po odliczeniu tych, które nie są w żaden sposób dostępne FTA (TVN 24, TVN
    Siedem, Polsat 2):
    70,77 70,88
    po odliczeniu jeszcze tych, które niby są dostępne ale tylko gdzieniegdzie
    naziemnie (TVN, TV4, TV Puls):
    52,21 52,07
    Zostaje całkiem sporo na pozostałe kanały.

    Zresztą nawet jeśli ktoś ogląda niedostepną darmowo telewizję przez 10%
    czasu to nie oznacza, że chciałby z tych 10% zrezygnować.

    --
    SW3
    ----

  • 8. Data: 2010-10-21 08:46:42
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 21-10-2010 o 09:50:38 SW3 <s...@p...fm> napisał(a):

    > po odliczeniu jeszcze tych, które niby są dostępne ale tylko
    > gdzieniegdzie naziemnie (TVN, TV4, TV Puls):
    > 52,21 52,07

    Oops. Pomyłka. Puls jest oczywiście dostępny też FTA z satelity.
    Ale ten 1% nie robi dużej różnicy.

    --
    SW3
    ----

  • 9. Data: 2010-10-21 09:41:30
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-10-21 10:46, SW3 pisze:
    > Oops. Pomyłka. Puls jest oczywiście dostępny też FTA z satelity.

    i naziemnie

    > Ale ten 1% nie robi dużej różnicy.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 10. Data: 2010-10-21 13:06:20
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    noy wrote:
> [...]
    > Nie wiem po co płacimy te wszystkie kontrakty C+,N,CP oraz kablówki)
    > jak i tak większość ogląda programy które są za free

    bo ta większość nie płaci :)