  • 21. Data: 2010-10-20 20:38:09
    Temat: Re: dvb-t?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik " Wmak" <w...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:i9njtc$d03$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    t-i-analog-
    > i1267192234.html
    >>
    > Tylko po co taka wielka, od 5 kanału na VHF + UHF ?

    A czemu nie, skoro jest najtańsza?

    > Jeśli nie musi odbierać analogowego sygnału TVP1 na zakresie VHF
    > to wystarczy taka o kilkakrotnie krótszych patykach tylko na kanały UHF.

    Jeszcze kilka lat analog będzie miał w razie czego.

  • 22. Data: 2010-10-21 06:43:29
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > fachowcy twierdzą, że antena "analogowa" nie rózni się
    > niczym w stosunku do "cyfrowej", w przeciwieństwie do
    > sprzedawców z allegro którzy wciskają ciemnotę sprzedając
    > anteny "cyfrowe".

    Żeby było śmieszniej to antena "cyfrowa" ma mniejsze
    wymagania niż ta analogowa ;-)

  • 23. Data: 2010-10-21 07:55:31
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 20-10-2010 o 17:16:14 sowa <m...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > tv ma wbudowany dekoder dvb-t

    Zanim kupisz antenę sprawdź czy telewizor rozumie mpeg-4 czy tylko mpeg-2.
    Tyle odpowiedzi a nikt o tym nie napisał - aż dziwne.

    --
    SW3
    ----

  • 24. Data: 2010-10-21 08:16:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    napisał(a):

    > tv ma wbudowany dekoder dvb-t

    >Zanim kupisz antenę sprawdź czy telewizor rozumie mpeg-4 czy tylko mpeg-2.

    Napisał jaki to typ tv, można założyć że ma mpeg-4.

  • 25. Data: 2010-10-21 08:44:44
    Od: "sowa" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SW3" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Zanim kupisz antenę sprawdź czy telewizor rozumie mpeg-4 czy tylko mpeg-2.
    > Tyle odpowiedzi a nikt o tym nie napisał - aż dziwne.

    tv to samsung PS50C430
    w instrukcji i w sieci napisane jest wbudowany dekoder dvb t/c - zalozylem,
    ze bedzie ok;]
    zle zalozenie?

    pozdrawiam

  • 26. Data: 2010-10-21 09:06:07
    Od: BoDro <b...@l...pl>

    sowa pisze:

    > tv to samsung PS50C430
    > w instrukcji i w sieci napisane jest wbudowany dekoder dvb t/c -
    > zalozylem, ze bedzie ok;]
    > zle zalozenie?

    chyba dobrze założyłeś:

    "Analogowy oraz DVB-T (z obsługą MPEG-4)"

    np:
    http://www.videotesty.pl/produkt/3055/samsung-ps50c4
    30/specyfikacja/

    --
    Bogdan

  • 27. Data: 2010-10-24 09:40:21
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 20 Oct 2010 18:32:14 +0200, "VSS" <v...@g...pl> wrote:

    >wątpię aby z 25 km odebrać sygnał z anteny wewnetrznej, ale nie jest to
    >niemozliwe w pewnych warunkach antenowych.

    Ja testowałem na antenie od 14 calowego Sharpa, takim rozkładanym
    dipolu prostym. niecałe 9 km. od PKiN, 13 km od masztu w Łazach.
    Odbiór DVB-T bez żadnego problem, analog praktycznie nie do odebrania.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 28. Data: 2010-10-24 09:46:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ehv7c696bics05e5mkc4of1t63h5bd2npd@4ax.com...

    > Ja testowałem na antenie od 14 calowego Sharpa, takim rozkładanym
    > dipolu prostym. niecałe 9 km. od PKiN, 13 km od masztu w Łazach.
    > Odbiór DVB-T bez żadnego problem, analog praktycznie nie do odebrania.

    W Śremie dvb-t chodzi nawet na drucie zwykłym, to jest co prawda bliżej,
    góra 10 km od masztu, ale fakt jest faktem.