  • 1. Data: 2010-10-19 12:25:21
    Temat: Oferta C+ kończy mi się umowa
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Pewnie wielu Wam teraz kończy się umowa z C+
    Po moim emailu zaproponowali mi:
    OPTIMUM HD+ za 57 zł przez 9 miesięcy i umowa
    na 19 miesięcy.

    To trochę kiepeszczyzna, umowa na 19 miesięcy
    to trochę przesada ... zwłaszcza biorąc pod uwagę
    że niedługo 2012 i koniec świata.

    Pochwalcie się ile od nich wycisnęliście :-)

    Tomy M.

  • 2. Data: 2010-10-19 12:40:49
    Temat: Re: Oferta C+ kończy mi się umowa
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Po moim emailu zaproponowali mi:
    > OPTIMUM HD+ za 57 zł przez 9 miesięcy i umowa
    > na 19 miesięcy.

    Jak dla mnie nic szczególnego :-). Popatrz tutaj:

    http://www.cyfraplus.pl/cyfra_promocje-dla-nowych-kl
    ientow.html

  • 3. Data: 2010-10-19 12:41:46
    Od: "P. Gawryjołek" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Tomy M." <t...@a...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > to trochę przesada ... zwłaszcza biorąc pod uwagę
    > że niedługo 2012 i koniec świata.
    >
    > Pochwalcie się ile od nich wycisnęliście :-)

    Miałem umowę 6 rok na czs nieokreślony pakiet kompakt za 42,90 przedłużyłem
    na 18 m-cy na kompakt hd za 39,90zł przez 15 m-cy ostatnie trzy po 54,90
    dekoder hd pvr dostałem na wynajm gratis.
    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2010-10-19 12:44:14
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > http://www.cyfraplus.pl/cyfra_promocje-dla-nowych-kl
    ientow.html

    Chociaż jak tak policzyć to wychodzi prawie to samo co CI
    zaproponowali... Czyli ogólnie badziewie

  • 5. Data: 2010-10-19 12:49:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jak dla mnie nic szczególnego :-).

    A nawet drogo.
    Ja (od października) mam Optimum + Filmbox + 5*HD + C+HD + Multiroom +
    dekoder HD, za 41 zł całość.
    Do tego (prawie rok temu) dali mi tv za 1 zł. ;-)

    Ergo - poczekać do świąt, wtedy są lepsze promocje.

  • 6. Data: 2010-10-19 13:37:23
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Pochwalcie się ile od nich wycisnęliście :-)

    1. pakiet komfotowy plus - minus 30%
    2. opcja Premium Canal+ - minus 30 %
    3. Canal + HD gratis
    4. 5 x HD gratis
    5. czynsz najmu za terminal HD PVR 0 zł
    6. umowa na 13 miesięcy
    pzdr
    GL

  • 7. Data: 2010-10-19 14:48:22
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-10-19 15:37, glang pisze:

    > 1. pakiet komfotowy plus - minus 30%
> [...]

    Wszystko fajnie, ale to teraz ostatnio czy rok temu?

    Tomy M.

  • 8. Data: 2010-10-19 14:51:13
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-10-19 14:40, Robert_J pisze:

    > Jak dla mnie nic szczególnego :-). Popatrz tutaj:
    >
    > http://www.cyfraplus.pl/cyfra_promocje-dla-nowych-kl
    ientow.html

    Taaa ... najlepsza oferta to pakiet: Kompakt HD za 54,90 zł

    ... NIE ZAWIERA ŻADNEGO KANAŁU HD!

    Tomy M.

  • 9. Data: 2010-10-19 15:27:18
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-10-19 16:48, Tomy M. pisze:

    > Wszystko fajnie, ale to teraz ostatnio czy rok temu?

    pewnie z pół roku temu :-)

    zerknij tu, sa tam ludzie z c+ także ...

    http://forum.satkurier.pl/viewtopic.php?f=6&t=13379

  • 10. Data: 2010-10-19 17:04:54
    Od: Mane <m...@w...pl>

    W dniu 2010-10-19 14:44, Robert_J pisze:
    ientow.html

    > Chociaż jak tak policzyć to wychodzi prawie to samo co CI
    > zaproponowali... Czyli ogólnie badziewie

    Przeciez od dawna wiadomo ze starych abonentow traktuje sie tak jak
    nowych prosto z ulicy, i nie dotyczy to tylko tv cyfrowych, ale rowniez
    telefonii komorkowych.