  • 11. Data: 2011-06-29 22:00:03
    Temat: Re: drugie rzyccie...
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 29 Jun 2011 21:42:55 +0200 osobnik zwany m0rszczuk
    wystukał:

    > to siotra moja....
    >
    > M0rszczuk

    kolina,
    nie udawaj większego idioty niż jesteś

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2011-06-29 22:33:34
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *Pan Piskorz* napisał(-a):

    > Słownik sobie kup.

    za dużo wymagasz od trolla i debila koliny

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 13. Data: 2011-06-29 22:35:15
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    azeta.pl
    *masti* napisał(-a):

    > kolina,
    > nie udawaj większego idioty niż jesteś

    Co Ty mówisz, kolina to idiota skończony ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 14. Data: 2011-06-29 22:41:23
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *venioo* napisał(-a):

    > W swietle poprzednich postow - ciekawe jak samochodem jezdzi, jak nie
    > dowidzi :) Bo bardzo pouczajacego posta napisala jak wyprzedzac ;P

    To są jego obserwacje z perspektywy bagażnika

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 15. Data: 2011-06-29 22:59:24
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 29 Jun 2011 22:35:15 +0200, Big Jack napisał(a):

    > Co Ty mówisz, kolina to idiota skończony ;)

    Nie sądzę, sprawia wrażenie jakby wielu istotnych części brakowało.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 16. Data: 2011-06-30 09:15:30
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-29 21:03:07 +0200, venioo <p...@o...eu> said:

    > W swietle poprzednich postow - ciekawe jak samochodem jezdzi, jak nie
    > dowidzi :) Bo bardzo pouczajacego posta napisala jak wyprzedzac ;P

    :-)))

    --
    Bydlę

  • 17. Data: 2011-06-30 09:39:04
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin Jan" <t...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > więc straszenie że staniemy się złomowiskiem europy nam jednak nie grozi.
    > wiedziałem że te auta pójdą dalej.

    jakoś na ulicach nie widzę tylko japończyków

  • 18. Data: 2011-06-30 10:01:03
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-29 22:41:23 +0200, "Big Jack" <a...@b...zz> said:

    > To są jego obserwacje z perspektywy bagażnika

    Nie kpij z tego dość mądrego (relatywnie) sposobu podróżowania.

    <http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,9861
    822,Przezyl_wypadek_pod_Strzelcami__bo_jechal_w_baga
    zniku.html>

    --

    Bydlę

  • 19. Data: 2011-06-30 16:38:39
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    > Dnia pięknego Wed, 29 Jun 2011 21:42:55 +0200 osobnik zwany m0rszczuk
    > wystukał:

    > kolina,
    > nie udawaj większego idioty niż jesteś

    To jest fizycznie niemożliwe!

  • 20. Data: 2011-06-30 16:41:10
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "..:maniek:.." <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    (...)

    > PS. kiedys bylem na bliskim wschodzie i zeby tam wjechac cza bylo wykupic
    > w PZM-ot Carnet de Pasage - inaczej nie bylo szans przekroczyc pojazdem
    > granicy - ciekawe czy autor artykulu wogole wie co to jest?
    >
    > --

    A czy ty wiesz, że własnie (podobno) na Bliskim Wschodzie wynaleziono
    pieniądze i że tam narodziło się słowo "bakczysz"..
    ;-