  • Data: 2010-03-21 09:19:56
    Temat: dosypali mi cukier do baku!!!!
    Od: "kamila" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jakiś czas temu coś złego działo się z moim Golfem 1,8 gti B/G. nie wiedzialam
    co się z nim dziję zaczął mi świrować. Nie odpalał tak jak powinien myślałam że
    zalało mi świece. Więc najpierw akcja czyszczenia świec...nie zaskutkowało. To
    pomyślałam że może nie tak je wyczysciłam więc kupilam nowe i tym razem wymienił
    mi je mechanik bo pomyślałam że coś źle robie. Też nie poskutkowało. W końcu coś
    mnie ruszyło i sobie myśle...zegary jakie mam takie mam czasami szfankują...to
    może nie mam paliwa tyle ile wskazuje na zegarze. kupiłam 5 l benzyny otwieram
    bak a tu niespodzianka...blacha od wlewu dziwnie wygieta widze też jakieś małe
    rysy. Wcześniej nie zwróciłam na to wcale uwagi. odkrecam korek a ty jakas
    resztka gałązki od świerku...przyglądam sie bliżej i widze jakieś dziwne grudki
    ...okazało się że to cukier.....co mam teraz zrobic. wydaje mi się że silnik
    jeszcze nie został zatarty ale nie mam pewności.