    From: <kepsla@(no spam) popularna gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: doposażanie Hondy Shadow s...@a...com.pl
    Date: Sun, 24 Oct 2010 21:37:24 +0200

    OK - wielki dzięki za info - pewnie się do nich odezwę ale czy oni mają
    także w ofercie instalacje swoich produktów, serwis ?

    Myślałem, o jakimś garażu w którym stary fachowiec, co zna się na rzeczy
    zaproponuje jakieś rozwiązania, przedstawi swoje pomysły na zabudowanie
    mojego motocykla tak by wszystkie elementy były w tym samym klimacie, by
    wszystko pasowało do siebie ....

    pozdrawiam
    Slawek
    s...@a...com.pl