  • 21. Data: 2012-07-16 14:49:22
    Temat: Re: dod gs600 ponownie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PJ" napisał w wiadomości grup
    >//Napisali, że obsługuje karty do 64 GB.
    >pisac kazdy moze ...moze mieli w planach nowy firmware do exFAT-a

    >//Kupiłem SanDiska 64GB
    >zapomniales o czyms ... kupilem "Kupiłem SanDiska 64GB SDXC"

    >//wielu bojach sformatowałem ją na innym komputerze pod ubuntu jako
    >fat32 (bo windows tylko jakiegoś exFATa uznawał i NTFS a rejestrator
    >tego nie umiał).
    >czyli nie obsluguje formatu exFAT -> kart o pojemnosci wyzszej niz
    >32GB

    No nie calkiem - niby na SDXC exFAT obowiazkowy, ale na 32GB
    mozliwosci FAT 32 sie nie koncza, wiec to jakies sztuczne
    ograniczenie.
    MS posmarowal i wreszcie bedzie mogl zarobic na swoim pomysle :-)

    >PS producent chyba milczy jesli chodzi o dedykowane karty 64 GB ?

    Ma to w ogole jakiegos producenta, tzn takiego ktory sie przyznaje i
    support swiadczy ?

    J.

  • 22. Data: 2012-07-16 15:40:23
    Od: PJ <p...@g...com>

[...]

    no nie koncza ... musisz tylko uzywac karty 64 GB SDHC :-)

    //Ma to w ogole jakiegos producenta, tzn takiego ktory sie przyznaje i
    support swiadczy ?

    DOD, niby mozliwosci duze ale sporo negatywnych opinii

    P.