  • 1. Data: 2012-07-13 19:18:54
    Temat: z cyklu jakie auto
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Nawiązując do wątku "jeździłem Toyotą GT" naszła mnie myśl wyszukania
    autka dla córki, która w przyszłym roku będzie zdawała na prawo jazdy. Z
    oczywistych względów będzie to jej pierwsze autko. Moje wymagania w
    stosunku do autka to: ma się dać jeździć latem i zimą, ma nie być
    obrzydliwie nudne (jakieś Corsy C, Punta itd. odpadają), ma kosztować do
    10k, nie musi być młode (potrafię zadbać o auto) dla ułatwienia dodam,
    że rozważałem mazdę MX-5 (ponoć niezdatna do uzytku zimą)

  • 2. Data: 2012-07-13 19:36:35
    Temat: Re: z cyklu jakie auto
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Przemys?aw Czaja

> [...]
    > 10k, nie musi być młode (potrafię zadbać o auto) dla ułatwienia dodam,
    > że rozważałem mazdę MX-5 (ponoć niezdatna do uzytku zimą)

    Może Ford Sierra z Kęszycy Leśnej?

    --
    ignorance is bliss

  • 3. Data: 2012-07-13 19:59:11
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > 10k, nie musi być młode (potrafię zadbać o auto) dla ułatwienia dodam, że
    > rozważałem mazdę MX-5 (ponoć niezdatna do uzytku zimą)
    Rozwazales sportowe autko na pierwsze dla corki??
    A moze opel tigra?
    Taki jak ten?
    http://tinyurl.com/d5rmbjw

    A tam jest dluga prosta i tylko lekki luk.

    pozdrawiam

    --
    Bartek Kacprzak
    EL ZXBlue9'99 Ave 1,8

  • 4. Data: 2012-07-13 22:12:04
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

> [...]
    > 10k, nie musi być młode (potrafię zadbać o auto) dla ułatwienia dodam,
    > że rozważałem mazdę MX-5 (ponoć niezdatna do uzytku zimą)

    Zapytaj sie corki co jej sie podoba, bo mozesz sie bardzo zdziwic.

  • 5. Data: 2012-07-13 22:42:35
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 13-07-2012 19:59, Bartek Kacprzak pisze:
    > A moze opel tigra?
    > Taki jak ten?
    > http://tinyurl.com/d5rmbjw
    > A tam jest dluga prosta i tylko lekki luk.

    PODNIECA CIE TO?????

    --
    Pozdr.

  • 6. Data: 2012-07-13 22:44:55
    Od: DoQ <p...@g...com>

> [...]
    > 10k, nie musi być młode (potrafię zadbać o auto) dla ułatwienia dodam,
    > że rozważałem mazdę MX-5 (ponoć niezdatna do uzytku zimą)

    http://allegro.pl/vw-new-beetle-czarny-garbus-w-bana
    nach-skora-i2467481667.html
    czarny garbus w bananach! - za rok moze za dychę pójdzie więc jak znalazł

    --
    Pozdr.

  • 7. Data: 2012-07-13 23:54:48
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    W dniu 2012-07-13 22:44, DoQ pisze:

    > http://allegro.pl/vw-new-beetle-czarny-garbus-w-bana
    nach-skora-i2467481667.html
    > czarny garbus w bananach! - za rok moze za dychę pójdzie więc jak znalazł

    A najlepsze w tym ogłoszeniu jest stwierdzenie;
    'bez pośredników'
    :-)

  • 8. Data: 2012-07-14 01:15:42
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > PODNIECA CIE TO?????

    Ciekawe, czy już ramę pospawał. :>

    --
    ignorance is bliss

  • 9. Data: 2012-07-14 08:46:35
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 13-07-2012 23:54, BAREK pisze:
    nach-skora-i2467481667.html
    > A najlepsze w tym ogłoszeniu jest stwierdzenie;
    > 'bez pośredników'

    Pewnie interesują się nim agencje nieruchomości :))

    --
    Pozdr.

  • 10. Data: 2012-07-14 19:27:07
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Bartek Kacprzak"

    > A moze opel tigra?

    Tigra to jest sportowe auto? W dodatku Jest obrzydliwa!