  • 1. Data: 2012-07-14 12:25:06
    Temat: kamil i MX-5
    Od: to <t...@i...pl>

    Jak zareagował kamil, gdy nie mógł wyprzedzić swoim szybkim (90 KM) i
    męskim (http://www.mx5-mazda.co.uk/images/splashNA.jpg) MX-5 Poloneza?

    http://www.youtube.com/watch?v=d15kpnwZYtc

    --
    ignorance is bliss

  • 2. Data: 2012-07-14 19:30:05
    Temat: Re: kamil i MX-5
    Od: to <t...@i...pl>

    begin to

    > Jak zareagował kamil, gdy nie mógł wyprzedzić swoim szybkim (90 KM) i
    > męskim (http://www.mx5-mazda.co.uk/images/splashNA.jpg) MX-5 Poloneza?
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=d15kpnwZYtc

    ...a tutaj testuje nowe BMW megrimsa:
    http://www.youtube.com/watch?v=QcmbFX7UiWA

    Bardzo praktyczne na śliskim!

    --
    ignorance is bliss

  • 3. Data: 2012-07-14 20:16:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Jul 2012 17:30:05 +0000 (UTC), to napisał(a):
    > ...a tutaj testuje nowe BMW megrimsa:
    > http://www.youtube.com/watch?v=QcmbFX7UiWA
    > Bardzo praktyczne na śliskim!

    RWD, FWD - bez roznicy:
    http://www.youtube.com/watch?v=1oaFu2K8ZHg

    P.S
    1. skad oni tyle samochodow biora ?
    2. co oni z tymi samochodami po kraksie robia ... przeciez tam juz powinna
    niezla skladnica zlomu byc, a nie widac - tzn mam na mysli jeden zakret.

    3. to jednak meski sport :-)

    J.

  • 4. Data: 2012-07-14 23:31:52
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-07-14 20:16, J.F. pisze:

    > RWD, FWD - bez roznicy:
    > http://www.youtube.com/watch?v=1oaFu2K8ZHg
    >
    > P.S
    > 1. skad oni tyle samochodow biora ?

    no na pewno nie z PL ;)

    > 2. co oni z tymi samochodami po kraksie robia ... przeciez tam juz powinna
    > niezla skladnica zlomu byc, a nie widac - tzn mam na mysli jeden zakret.

    skladnicy nie ma - wniosek? duzo naszych tam pojechalo - zaden zlom sie
    nie uchowa dluzej niz 5min

    > 3. to jednak meski sport :-)

    zdecydowanie :)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 5. Data: 2012-07-16 14:40:48
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/07/2012 11:25, to wrote:
    > Jak zareagował kamil, gdy nie mógł wyprzedzić swoim szybkim (90 KM) i
    > męskim (http://www.mx5-mazda.co.uk/images/splashNA.jpg) MX-5 Poloneza?
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=d15kpnwZYtc

    A tutaj widzimy, co dzieje się w głowie "to":

    http://www.youtube.com/watch?v=AA5DsLzSVrk

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 6. Data: 2012-07-16 14:41:57
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/07/2012 11:25, to wrote:
    > Jak zareagował kamil, gdy nie mógł wyprzedzić swoim szybkim (90 KM) i
    > męskim (http://www.mx5-mazda.co.uk/images/splashNA.jpg) MX-5 Poloneza?
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=d15kpnwZYtc

    A tutaj widzimy, co dzieje się w pustym czerepie "to":

    http://www.youtube.com/watch?v=AA5DsLzSVrk

    Powiedz, jak puste i jałowe jest życie człowieka, który w weekend z rana
    siedzi i wymyśla takie cięte riposty?

    p.s. MX-5 nigdy nie miałem, jeździłem kilka dni pożyczoną.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 7. Data: 2012-07-16 19:37:54
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > A tutaj widzimy, co dzieje się w pustym czerepie "to":
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=AA5DsLzSVrk

    Jak moja bańka jest pusta, to w Twojej jest czarna dziura!

    > Powiedz, jak puste i jałowe jest życie człowieka, który w weekend z rana
    > siedzi i wymyśla takie cięte riposty?

    ROTFL, niezłe musisz mieć kompleksy, skoro już któryś raz komuś zadajesz
    tego rodzaju pytanie. Ja akurat pracuje głównie w weekendy bo mi tak
    wygodnie. I szczerze współczuję Ci tyrania od poniedziałku do piątku i
    relaksu jedynie w weekend, wraz z tłumami Tobie podobnych oblegających
    sklepy, kina i parki.

    > p.s. MX-5 nigdy nie miałem, jeździłem kilka dni pożyczoną.

    Dlaczego sobie nie kupiłeś, skoro to takie super autko?

    --
    ignorance is bliss

  • 8. Data: 2012-07-17 02:11:56
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 16/07/2012 18:37, to wrote:
> [...]
    > wygodnie. I szczerze współczuję Ci tyrania od poniedziałku do piątku i
    > relaksu jedynie w weekend, wraz z tłumami Tobie podobnych oblegających

    O zobacz misiu, właśnie skończyłem klepać projekt i szczerze współczuję
    Ci tej weekendowej pracy, ja jutro mam zamiar pospać.

    Trafiłem jednak w sedno, skoro nie masz z kim tych sobót spędzać i tłumy
    oblegające wspólnie kina i parki aż tak w oczy kłują. Przewidywalny
    jesteś, a ja o 15 lat za długo z usenetu korzystam, żebym takich osłów
    nie rozpoznawał z daleka.

    > Dlaczego sobie nie kupiłeś, skoro to takie super autko?

    Nie każdy jest samotnym trollem i wystarczy mu dwumiejscowy roadster,
    kiedy trzeba mamusię zabrać do lekarza.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 9. Data: 2012-07-17 08:51:22
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > O zobacz misiu, właśnie skończyłem klepać projekt i szczerze współczuję
    > Ci tej weekendowej pracy, ja jutro mam zamiar pospać.

    Gratuluje Ci tego wyjątkowego dnia, kiedy możesz się wyspać, ja tak mam
    prawie codziennie. :)

    > Trafiłem jednak w sedno, skoro nie masz z kim tych sobót spędzać i tłumy
    > oblegające wspólnie kina i parki aż tak w oczy kłują.

    Bydło żrące popcorn w kinie albo wrzaskliwe zgraja napieprzająca po
    supermarkecie ma mnie kłuć w oczy? Gorzej się czujesz?

    > Nie każdy jest samotnym trollem i wystarczy mu dwumiejscowy roadster,
    > kiedy trzeba mamusię zabrać do lekarza.

    Nie stać Cię na auto do zabawy za jedną wypłatę? Czyścisz kible w tym UK
    czy już zupełnie wlazłeś pod pantofel?

    --
    ignorance is bliss

  • 10. Data: 2012-07-17 17:46:08
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 17-07-2012 08:51, to pisze:
    > Gratuluje Ci tego wyjątkowego dnia, kiedy możesz się wyspać, ja tak mam
    > prawie codziennie. :)

    Już znam odpowiedź kamila: jesteś wąsatym polaczkiem na utrzymaniu żony!!!

    --
    Pozdr.