  • 11. Data: 2010-11-28 23:33:47
    Temat: Re: dobre zimowki na polskie warunki 155/70/13
    Od: "friday" <f...@o...com>

    DEBICA FRIGO 2 ;-) jesli maja byc na snieg ;-) i mowie to bardzo powaznie

  • 12. Data: 2010-11-29 06:36:52
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 28 Nov 2010 23:33:47 +0100, friday wrote:
    >DEBICA FRIGO 2 ;-) jesli maja byc na snieg ;-) i mowie to bardzo powaznie

    tylko ze w polskich warunkach po sniegu sie jezdzi pare dni w sezonie,
    a czasem nawet wcale.

    J.

  • 13. Data: 2010-11-29 09:20:36
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > Jeżeli priorytetem są dla Ciebie możliwości na śniegu i lodzie, to nie do
    > pobicia jest tu Dębica Frigo Directional - samochód idzie prawie jak na
    > kolcu.

    Zgadza sie. Od siebie dodam co prawda mialem wiekszy rozmiar ale.. byly
    troche miekkie i samochod lubil "plywac" na asfalcie przy ostrzejszym
    manewrze. Za to mam identyczne spostrzezenia jak Tomek, sa rewelacyjne w
    warunkach sniegowych. Nie raz bedac w sniegu siegajacym podwozia samochod
    wychodzil bez mielenia kolami.

    > Nieco bardziej wyśrodkowana jest Dębica Frigo 2 - już nie tak szybko
    > znika, ale na śniegu trochę ustępuje tej Directional.

    Na asfalcie lepiej sie zachowuje, nie ma juz takiego wyraznego wrazenia
    jakby jechalo sie na balonach. W warukch sciegowych np. dzisiaj daje rade
    ;-) Po niubitym sniegu ~20cm ida jak burza.

  • 14. Data: 2010-11-29 09:25:26
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > tylko ze w polskich warunkach po sniegu sie jezdzi pare dni w sezonie,
    > a czasem nawet wcale.

    Nie mniej jednak dobrze je miec na takie chwile jak dzisiejszy poranek w
    Korkowie ;-)
    Swoja droga sliczna zima.

  • 15. Data: 2010-11-29 09:27:32
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik uciu napisał:

    > Witam,
    > musze kupić nowe dobre zimowki bo obecnie już nie bardzo dają rady
    > (wczoraj ciezko bylo podjechać na przełecz salmopolską czy kubalonke)
    >
    > Rozmiar j/w + FWR + zabojcza moc 60km:)
    >
    > Czytalem testy itp ale wiadomo jak sie robi testy...
    >
    > Cena nie gra roli -> mają być dobre.
    >
    > Na raie mam typa:
    > http://www.opony.com/parametry-opony/dunlop-sp-winte
    r-response-155-70r13-75-t
    Zona w poprzedniej zabie jedzila na Dayton DW510 i dawaly rade nawet na kopnym
    sniegu, nigdy sie nie
    zakopala :-)
    pozdrawiam
    Oskar Wilde

  • 16. Data: 2010-11-29 10:03:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Maciek" <k...@X...pl> napisal w

    > Nie mniej jednak dobrze je miec na takie chwile jak dzisiejszy
    > poranek w Korkowie ;-) Swoja droga sliczna zima.

    Tylko trzeba sie zastanowic czy takie - bo moze lepsze takie ktore
    nie tylko na sniegu sa swietne :-)
    A Frigo 2 sie zarzuca ze na mokrym sa kiepskie.

    Korkowo to gdzie ? We wrocku faktycznie - mozna sie bylo dzis
    dowiedziec kiedy nalezy zakladac zimowki. W pazdzierniku :-)

    J.

  • 17. Data: 2010-11-29 10:46:33
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > Tylko trzeba sie zastanowic czy takie - bo moze lepsze takie ktore nie
    > tylko na sniegu sa swietne :-)
    > A Frigo 2 sie zarzuca ze na mokrym sa kiepskie.

    Nie taki diabel straszny na tym mokrym, przynajmniej na razie na prawie
    nowych oponach;-)

    > Korkowo to gdzie ? We wrocku faktycznie - mozna sie bylo dzis dowiedziec
    > kiedy nalezy zakladac zimowki. W pazdzierniku :-)

    Pozdrowienia z Krakowa slicznie zasypanego :-)

  • 18. Data: 2010-11-29 11:24:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w
    > Prawda jest taka że zabranie DR nie jest jakoś szczególnie
    > uciążliwe.
    > Dostajesz pokwitowanie ważne 7 dni, w tym czasie musisz usunąć
    > usterkę, zgłosić się na SKP na przegląd danego elementu (coś
    > około 20zł) i do urzędu odebrać dowód.
    > Więc w sumie niezbyt się opłaca robić jakiś wielkich kombinacji
    > żeby tego uniknąć.

    Chyba ze mieszkasz 200km od adresu zameldowania,

    > Teoretycznie, bo w praktyce mój DR wracał do urzędu prawie 3
    > tygodnie,

    No i po wycieczce sie okaze ze nie ma :-(

    J.

  • 19. Data: 2010-11-29 11:35:00
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-29 11:24, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w
    >
    > Chyba ze mieszkasz 200km od adresu zameldowania,

    > No i po wycieczce sie okaze ze nie ma :-(
    >
    > J.

    Na szczęście nie jest tak źle. Hmm miejmy nadzieję że nie trafię na
    służbistę... Poza okropnym hałasem fajnie się jeździ ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 20. Data: 2010-11-29 19:09:52
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 29 Nov 2010 06:36:52 +0100, J.F
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    > tylko ze w polskich warunkach po sniegu sie jezdzi pare dni w sezonie,
    > a czasem nawet wcale.

    Chyba przespałeś zeszłą zimę, a ta zanosi się na podobną :)

    r.