  • 21. Data: 2010-11-29 19:31:22
    Temat: Re: dobre zimowki na polskie warunki 155/70/13
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 28 Nov 2010 20:13:51 +0100, uciu napisał(a):

    (...)

    Nikt nie poleca Kleber Krisalp, a mnie sie calkiem dobrze na nich jezdzi.
    Testowane dzis, na sniegu kopnym i ubitym i w blocie posniegowym. Moze nie
    jedzie sie "jak po szynach", ale mam wrazenie, ze lepiej niz na Debicach
    (mialem w poprzednim aucie kilka lat temu).

    --
    Maciek

  • 22. Data: 2010-11-29 22:03:30
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-11-29 10:03, J.F. pisze:
    > Uzytkownik "Maciek" <k...@X...pl> napisal w

    > Tylko trzeba sie zastanowic czy takie - bo moze lepsze takie ktore nie
    > tylko na sniegu sa swietne :-)
    > A Frigo 2 sie zarzuca ze na mokrym sa kiepskie.

    Pytanie jeszcze co to znaczy kiepskie i co tak naprawdę z tego wynika.
    Bo w praktyce pewnie prędkości graniczne niższe o jakieś drobne procenty.

    Bo pod zmoczoną asfaltową górę podjedziesz na nich spokojnie :)