  • 1. Data: 2013-07-31 12:50:19
    Temat: do praktyków, ile
    Od: zbigniew <z...@e...uk>

    Przez dwa tygodnie potrzebuję rano sprawdzić pocztę ( brak w poczcie
    załączników, jedna dwie wiadomości dziennie) i przeczytać serwis
    informacyjny + prognozę pogody. Sprodycznie GG, parę wiadomosci.

    Ile muszę wykupić internetu? ( Pay)

    Dzięki za wszelkie rady.

  • 2. Data: 2013-07-31 18:15:55
    Temat: Re: do praktyków, ile
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą zbigniew
    naskrobał(a):

    > Ile muszę wykupić internetu?

    Jak najwięcej, jak najwięcej...
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Pod dom Stirlitza podjechał samochód, z którego wyskoczyło trzech

  • 3. Data: 2013-07-31 19:03:51
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 31 Jul 2013 12:50:19 +0200, zbigniew <z...@e...uk> wrote:

> [...]
    >załączników, jedna dwie wiadomości dziennie) i przeczytać serwis
    >informacyjny + prognozę pogody. Sprodycznie GG, parę wiadomosci.

    To zależy w jakiej taryfie to ma być bo w różnych taryfach są różne
    pakiety internetu dostępne.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2013-07-31 20:08:24
    Od: zbigniew <z...@e...uk>

    W dniu 2013-07-31 19:03, dizel pisze:

    > To zależy w jakiej taryfie to ma być bo w różnych taryfach są różne
    > pakiety internetu dostępne.
    >
    > Pozdrawiam

    chodzi jak obliczyć ile danych jest mi potrzebnych

  • 5. Data: 2013-07-31 21:00:24
    Od: DanW <m...@w...pl>

    W dniu 2013-07-31 20:08, zbigniew pisze:

    > chodzi jak obliczyć ile danych jest mi potrzebnych
    Mi na 2 tygodnie wystarcza 100MB przy podobnym korzystaniu. Najlepiej
    chyba zrobić test np. na wi-fi, wykasować licznik danych i pobawić się
    jeden dzień, da to jakiś obraz.
    Pozdrawiam Dan

  • 6. Data: 2013-07-31 21:30:46
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 31 Jul 2013 20:08:24 +0200, zbigniew <z...@e...uk> wrote:

    >chodzi jak obliczyć ile danych jest mi potrzebnych

    Zrozumiałem o co chodzi tylko zrozumiałem też że mówisz o Play? Bo
    nie wiem co miałeś innego na myśli pisząc (Pay)
    Jeśli piszesz o play to w play fresh masz kilka pakietów danych
    ważnych 30 dni, natomiast jeśli masz taryfę play na kartę 0zł w play
    to na 2 tygodnie to jedyny pakiet jaki możesz wykupić to 1GB z lejkiem
    za 10pln więc dlatego dopytuje.
    Co do ilości trudno wyliczyć bo od wielu czynników zależy, myślę że
    100 MB to takie minimum ale raczej trzeba by więcej.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2013-08-01 08:33:39
    Od: zbigniew <z...@e...uk>

    W dniu 2013-07-31 21:30, dizel pisze:

> [...]
    > Co do ilości trudno wyliczyć bo od wielu czynników zależy, myślę że
    > 100 MB to takie minimum ale raczej trzeba by więcej.

    tak przepraszam pomyliłem nazwę, mam Play Fresh na kartę.
    Proszę powiedzcie czy po wykupieniu usługi internetu mam jakąś kontrole
    ile zostało i czy będzie się kończył wykupiony pakiet.Jak to praktycznie
    wygląda.

    Jeszcze raz wszystkim dziękuję.

  • 8. Data: 2013-08-01 14:13:33
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    W dniu 2013-07-31 12:50, zbigniew pisze:
> [...]
    > załączników, jedna dwie wiadomości dziennie) i przeczytać serwis
    > informacyjny + prognozę pogody. Sprodycznie GG, parę wiadomosci.

    Jeżeli serwis informacyjny będzie miał wersję mobilną to spokojnie
    20-30mB wystarczy z dużym zapasem.

  • 9. Data: 2013-08-01 14:40:34
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 01 Aug 2013 08:33:39 +0200, zbigniew <z...@e...uk> wrote:

> [...]
    >Proszę powiedzcie czy po wykupieniu usługi internetu mam jakąś kontrole
    >ile zostało i czy będzie się kończył wykupiony pakiet.Jak to praktycznie

    We freshu wszystkie pakiety internetu są bez lejka czyli jak ci się
    pakiet skończy to pobiera pieniądze z konta głównego. Wszystkie
    pakiety są ważne 30 dni:
    25MB 3pln, 100MB 7pln, 200MB 9pln, 500MB 15pln, 1GB 25pln.
    Sprawdzasz kodem *108# rozliczanie jest na bierząco praktycznie więc
    nie ma się czego obawiać.
    Możesz zrobić tak że wykupić na przykład pakiet 100MB za 7 złotych i
    jeśli okarzę się że jest za mały to możesz dokupić na przykład ten za
    9pln wtedy wszystkie MB się zsumują i przedłużą ważność o 30 dni od
    aktywacji tego pakietu za 9pln.
    Ewentualnie inna opcja to zmiana taryfy na play na kartę 0zł w play i
    wykupienie za 10pln 1GB z lejkiem. Tyle że zmieniając taryfę konto
    główne się skraca do 14 dni a pakiet będzie ważny 30 dni ale jak
    stracisz ważność na wychodzące to i z pakietu nie skorzystasz. No i
    przy zmianie taryfy przepadają wszystkie pakiety/usługi.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2013-08-01 17:43:54
    Od: zbigniew <z...@e...uk>

    dzięki wszystkim :)