    From: dizel <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: do praktyków, ile
    Date: Thu, 01 Aug 2013 14:40:34 +0200

    On Thu, 01 Aug 2013 08:33:39 +0200, zbigniew <z...@e...uk> wrote:

    >tak przepraszam pomyliłem nazwę, mam Play Fresh na kartę.
    >Proszę powiedzcie czy po wykupieniu usługi internetu mam jakąś kontrole
    >ile zostało i czy będzie się kończył wykupiony pakiet.Jak to praktycznie
    >wygląda.

    We freshu wszystkie pakiety internetu są bez lejka czyli jak ci się
    pakiet skończy to pobiera pieniądze z konta głównego. Wszystkie
    pakiety są ważne 30 dni:
    25MB 3pln, 100MB 7pln, 200MB 9pln, 500MB 15pln, 1GB 25pln.
    Sprawdzasz kodem *108# rozliczanie jest na bierząco praktycznie więc
    nie ma się czego obawiać.
    Możesz zrobić tak że wykupić na przykład pakiet 100MB za 7 złotych i
    jeśli okarzę się że jest za mały to możesz dokupić na przykład ten za
    9pln wtedy wszystkie MB się zsumują i przedłużą ważność o 30 dni od
    aktywacji tego pakietu za 9pln.
    Ewentualnie inna opcja to zmiana taryfy na play na kartę 0zł w play i
    wykupienie za 10pln 1GB z lejkiem. Tyle że zmieniając taryfę konto
    główne się skraca do 14 dni a pakiet będzie ważny 30 dni ale jak
    stracisz ważność na wychodzące to i z pakietu nie skorzystasz. No i
    przy zmianie taryfy przepadają wszystkie pakiety/usługi.