  • 1. Data: 2013-07-31 14:09:02
    Temat: Chorwacja - Internet
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Potrzebuję mobilnego neta w Chorwacji :).

    Transferu ze 200-300MB mnie wystarczy, ale co z rozmowami do PL?
    Da się skype używać? (nigdy przez koma nie próbowałem)
    Czy może są jakieś pakiety w jakiejś sieci?

  • 2. Data: 2013-07-31 17:54:20
    Temat: Re: Chorwacja - Internet
    Od: "empe" <e...@s...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...

    Potrzebuję mobilnego neta w Chorwacji :).

    Transferu ze 200-300MB mnie wystarczy, ale co z rozmowami do PL?
    Da się skype używać? (nigdy przez koma nie próbowałem)
    Czy może są jakieś pakiety w jakiejś sieci?

    Poczytaj sobie tu.
    http://www.cro.pl/mobilny-internet-prepaid-t23380-37
    5.html

    --
    MP

  • 3. Data: 2013-07-31 18:57:01
    Od: DanW <m...@w...pl>

    W dniu 2013-07-31 17:54, empe pisze:

> [...]
    > Da się skype używać? (nigdy przez koma nie próbowałem)
    > Czy może są jakieś pakiety w jakiejś sieci?

    A może Twój obecny operator ma ciekawe pakiety internetowe? Chorwacja
    jest już w Unii Europejskiej więc może nie opłaca się kombinować.
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2013-07-31 21:18:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "DanW" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >>
    > A może Twój obecny operator ma ciekawe pakiety internetowe? Chorwacja
    > jest już w Unii Europejskiej więc może nie opłaca się kombinować.

    Na Chorwacji w większych ośrodkach turystycznych jest dostępny
    bezprzewodowy internet wykupywany na miejscu na określony okres czasu. Nie
    są to jakieś powalające koszty, z tego co pamiętam. Działa to po WI-FI. Ja
    tego szukałem tak, że odpalałem lapka i szukałem połączenia. Z regułu jak
    się wchodziło, to była strona startowa, gdzie pisała gdzie kupić dostęp ile
    kosztuje. W takich mniejszych dziurach, to jest 2-3 konkurncyjne usługi.
    Wóczas po prostu ma sie normalny net z sensowną prędkością.

  • 5. Data: 2013-08-01 01:48:16
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 31 Jul 2013 14:09:02 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > Potrzebuję mobilnego neta w Chorwacji :).

    http://wiki.bez-kabli.pl/index.php?title=Oferty_mobi
    lnego_dost%C4%99pu_do_internetu_za_granic%C4%85#Chor
    wacja

    > Transferu ze 200-300MB mnie wystarczy, ale co z rozmowami do PL?

    Będziesz miał 1 GB, a w promocji nawet 2.

    > Da się skype używać? (nigdy przez koma nie próbowałem)

    Da się, chociaż to zależy od jakości i mocy sygnału.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 6. Data: 2013-08-01 18:30:39
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 1 Aug 2013 01:48:16 +0200, w <51f9a24c$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>,
    Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał(-a):

    > http://wiki.bez-kabli.pl/index.php?title=Oferty_mobi
    lnego_dost%C4%99pu_do_internetu_za_granic%C4%85#Chor
    wacja

    Generalnie link z tej strony są nieaktywne...

    > Będziesz miał 1 GB, a w promocji nawet 2.

    > Da się, chociaż to zależy od jakości i mocy sygnału.

    Chyba wybiorę Tele2 w chorwackiej promocji wakacyjnej. 300MB za darmo, do
    Polski (stacj.) 20gr/min.

  • 7. Data: 2013-08-03 00:57:20
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 01 Aug 2013 18:30:39 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    lnego_dost%C4%99pu_do_internetu_za_granic%C4%85#Chor
    wacja

    > Generalnie link z tej strony są nieaktywne...

    Nieaktywne są linki do opisów ofert Tomato i Tele2, bo nikt z tego nie
    korzysta i nie miał kto opracować opisu.
    A tu masz opisy wartych zainteresowania ofert na internet:
    http://wiki.bez-kabli.pl/index.php?title=Chorwacja:_
    T-Mobile
    http://wiki.bez-kabli.pl/index.php?title=Chorwacja:_
    VIP

  • 8. Data: 2013-08-08 10:15:51
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 3 Aug 2013 00:57:20 +0200, w <51fc3960$0$1451$65785112@news.neostrada.pl>,
> [...]

    > korzysta i nie miał kto opracować opisu.
    > A tu masz opisy wartych zainteresowania ofert na internet:

    Ja jednak wybrałem plan Tele2 Internation Tariff :).
    Do Polski ok. 20gr/min.

  • 9. Data: 2013-08-08 15:00:18
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 08 Aug 2013 10:15:51 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > Ja jednak wybrałem plan Tele2 Internation Tariff :).
    > Do Polski ok. 20gr/min.

    Mnie połączenia głosowe w ogóle nie interesowały, gdyż wszystko
    załatwiałem przez GG, Skype oraz email.

  • 10. Data: 2013-09-03 16:48:44

    Thu, 8 Aug 2013 15:00:18 +0200, w <5203966f$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>,
    Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał(-a):

    > Mnie połączenia głosowe w ogóle nie interesowały, gdyż wszystko
    > załatwiałem przez GG, Skype oraz email.

    Tam gdzie byłem to Tele2 miało takie transfery, że o_rany_boskie.
    Skype nie działał generalnie.