  • 11. Data: 2010-03-23 13:01:49
    Temat: Re: do autorów zdjęć z Turcji
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "Anonymouse" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b4a8873c-517e-455f-ba8d-ffe594931866@z35g2000yq
    d.googlegroups.com...
    On 23 Mar, 11:48, "Kokos" <k...@k...com> wrote:

> [...]
    > pojechac do Turcji i głośno o tym powiedzieć to wyjedziesz na noszach albo
    > nie wrócisz.
    >
    >Niemcy - kilka mln w samym tylko Oświęcimiu,
    >Rosja, np jeden przednówek (2-3 miesiące) na Ukrainie 6-7mln (czasami
    >mówi się o 10-15mln)
    >Rwanda - 100 dni i ponad 1mln
    >Dawna Jugosławia ...
    >Liban,
    >Palestyna,
    >ot kilka przykładów z najnowszej historii ...
    >
    >W każdym kraju dostaniesz po mordzie jak się będziesz głośno
    >wypowiadał o niewygodnych dla tubylców sprawach.

    no pisałes ze kazdy naród zabijał, a tutaj wyliczyłeś kilka...
    zpaomniałęś o Darfurze i Katyniu do którego tak samo ruskie nie chca sie
    przyznać, jak turcy do rzezi ormian.

    i zadnego znich ja nie zamierzam wzbogacać, włacznie z Turcją,
    ale niestety rzadzi biznes i forsa

  • 12. Data: 2010-03-23 13:21:46
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 23 Mar 2010 14:01:49 +0100, Kokos napisał(a):

    > i zadnego znich ja nie zamierzam wzbogacać, włacznie z Turcją,
    > ale niestety rzadzi biznes i forsa

    A najlepiej ich wybic? :) Myśliśz, że sprawcy tych mordów się przejmą? Do
    ilu pokoleń wstecz będziesz karał i żywił urazę do całego narodu?
    --
    marcin

  • 13. Data: 2010-03-23 13:43:24
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości
    > A najlepiej ich wybic? :) Myśliśz, że sprawcy tych mordów się przejmą? Do
    > ilu pokoleń wstecz będziesz karał i żywił urazę do całego narodu?

    Tak z 60 lat minimum sadzac z dotychczasowych doswiadczen...

  • 14. Data: 2010-03-23 21:28:38
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 23.03.2010, o godzinie 14.21.46, na pl.rec.foto.cyfrowa, zly
    napisał(a):

    > A najlepiej ich wybic? :) Myśliśz, że sprawcy tych mordów się przejmą? Do
    > ilu pokoleń wstecz będziesz karał i żywił urazę do całego narodu?

    Póki my żyjemy. Ogólnie urazę żywi się do czasu kiedy ktoś się nie przyzna
    do winy. I nie ma znaczenia, czy to naród, czy osoba.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 15. Data: 2010-03-24 14:50:04
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości

    > A najlepiej ich wybic? :) Myśliśz, że sprawcy tych mordów się przejmą? Do
    > ilu pokoleń wstecz będziesz karał i żywił urazę do całego narodu?

    Dopóki ktoś sie przyzna i przeprosi za to co zrobił w przesłości i powie ze
    zrobił źle, a nie bedzie udawał ze nic sie nie stało.