  • 1. Data: 2014-05-24 05:18:29
    Temat: Laptop do 3500 - czasami do gier - mistrzowie pomóżcie!
    Od: "N." <n...@w...pl>

    Witajcie!

    Niedługo zamierzam szukać kupca, który w częsciach lub w całości weźmie ode mnie
    komputer stacjonarny. Z uwagi na brak miejsca (bo siedzi to w większej obudowie
    Chiefteca) i konieczną mobilność, zamieniam całość na laptoka i nie będąc już z
    kilkanaście lat w tej branży, mam do Was prośbę.

    Pomóżcie proszę wybrać sprzęt, w cenie do około 3000-3500, który będzie lepszy
    od aktualnie posiadanego, spełni poniższe wymagania, pozwoli na pogranie na
    wysokich detalach w jakieś nowsze gry typu BF, CS, WOT i inne takie.
    Gram niezbyt często, ale jak już siądę na 2-3 dni, to chciałbym mieć możliwość
    popykania w coś bez przycinek i zbytniego przegrzewania flaków laptopa.
    Potrzebne jest mi wyjście HDMI i możliwość wyprowadzenia sygnału SPDIF na kino
    domowe. Lekko podświetlana klawiatura, matryca 17" lub Winda 7 będą dodatkowymi
    atutami.

    Być może takie rzeczy w tej cenie to tylko w Erze, ale i tak liczę na Waszą
    ogromną wiedzę praktyczną i pomoc w wyborze optymalnego rozwiązania. Z góry
    bardzo, bardzo dziękuję. A poniżej to, co mam aktualnie:

    - płyta główna ASUS P5Q, LGA 775,
    - 2x2GB DDR2, PC2-6400 Kingston, Dual Channel 128-bit,
    - procek QuadCore Intel Core 2 Quad Q9550, 3400 MHz (6-8.5 x 400)
    - Radeon HD 5770 1GB,
    - dźwięk Creative Audigy 2 ZS (SB0350),
    - dysk SAMSUNG HD502HJ 500GB, 7200rpm, SATA II, 16MB.

    Pozdrawiam

    - Norbert.

  • 2. Data: 2014-05-24 12:20:30
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    On 24/05/2014 04:18, N. wrote:

    > Gram niezbyt często, ale jak już siądę na 2-3 dni, to chciałbym mieć
    > możliwość popykania w coś bez przycinek i zbytniego przegrzewania flaków
    > laptopa. Potrzebne jest mi wyjście HDMI i możliwość wyprowadzenia

    Nieprzegrzewajacy sie laptop z dedykowana karta graficzna?
    Prosze bardzo: http://i.imgur.com/MPwaTnK.jpg

    --
    Pozdr

  • 3. Data: 2014-05-25 02:48:11
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    G Nowak pisze tak:

    > Nieprzegrzewajacy sie laptop z dedykowana karta graficzna?
    > Prosze bardzo: http://i.imgur.com/MPwaTnK.jpg

    łał jaka średnica

    Dziś mam w domu 28st. Temperatura procka wzrosła z 38st do 42st.
    Zaczynam słyszeć wiatrak. Jak dobrze, że nie kupiłem kolejnego laptopa.
    Palec Boży.

    --
    Piter